معتبرترین واردکننده لوازم یدکی بنز و ب ام و کدام است؟

معتبرترین واردکننده لوازم یدکی بنز و ب ام و کدام است؟
معتبرترین واردکننده لوازم یدکی بنز و ب ام و کدام است؟

در حوزه واردات و توزیع لوازم یدکی خودرو، شرکت‌های بسیاری فعالیت دارند. اما در بین این شرکت‌ها، شرکت‌هایی وجود دارند که به دلیل تخصص و تجربه خود در این حوزه، به عنوان معتبرترین وارد کننده لوازم یدکی خودرو شناخته می‌شوند. در این مقاله، به بررسی و معرفی معتبرترین وارد کننده لوازم یدکی برای برندهای بنز و بی ام و پوشش دادن به خدمات و محصولات آن‌ها پرداخته شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

واردات قطعات یدکی بنز و ب ام و

با توجه به این موضوع که این روزها شرایط اقتصادی و تحریم هایی که وجود دارد مشکلی بزرگ بر سر راه واردات لوازم یدکی خودرو به کشور می باشد نیاز است که قبل از هر اقدامی برای وارد کردن این نوع کالاها به داخل کشور اطلاعات کاملی داشت و یا روند انجام کار را به یک واردکننده معتبر سپرد.

درست است که در داخل کشور، کارخانه های خودروسازی زیادی فعالیت دارند و در کنار آنها کارخانه هایی هستند که فعالیت آن ها در زمینه ساخت و تولید قطعات و بوازم یدکی های خودرو می باشد اما از آنجایی که ساخت و تولید قعات یدکی برخی از خودروها همچون بنز و بی ام و در داخل کشور امکانپذیر نیست نیاز است به وارد کردن قطعات این خودروها از کشورهای دیگری است.

با این حساب در زمان خرید قطعات خودروهای بنز و bmw باید به اصل و تقلبی بودن قطعات توجه زیادی داشت چرا که این روزها بازار وارد کردن قطعات یدکی خودرو بسیار داغ است و افراد سودجوء زیادی هستند که از این موقعیت استفاده میکنند و قطعات تقلبی را باقیمت بسیار بالا به جای قطعات اصلی به فروش می رسانند.

اساسی ترین مراحل برای واردات لوازم یدکی خودرو به کشور

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی این روزها روند واردات هر نوع کالایی مخصوصا قطعات و لوازم یدکی خودروهای آلمانی همچون بنز و بی ام و با چالش ها و مشکلاتی همراه است.

بنابراین، برای اینکه بتوانید در این امر موفق شوید باید بدانید که معتبرترین واردکننده لوازم یدکی بنز و بی ام و کدام است؟ با پیدا کردن این واردکننده معتبر کمی کارتان در امر تجارت آسان خواهد شد.

اما، با تمام این اوصاف بهترین کار قبل از اقدام به وارد کردن قطعات یدکی خودرو بنز و بی ام و به کشور این است که چند مرحله اساسی را شناخته و با دقت آنها را پشت سر بگذارید.

از جمله مهمترین و اساسی ترین مراحل که روند وارد کدرن قطعات یدکی خودرو ر برای شما آسانتر می کنند موارد زیر می باشند.

  • کشور را تعیین کنید. کشورهای مختلف مقررات صادرات/واردات متفاوتی دارند
  • جستجوی تامین کنندگان
  • وظیفه و مالیات را جستجو کنی
  • یک باربری قابل اعتماد و کارگزار گمرکی پیدا کنید
  • کالا را به موقع ارسال کنید
واردات قطعات یدکی بنز و ب ام و
واردات قطعات یدکی بنز و ب ام و

 آشنایی با معتبرترین واردکننده لوازم یدکی بنز و bmw

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاره کردیم شرکت های زیادی هستند که در زمینه وارد کردن قطعات یدکی خودروهایی همچون بنز و بی ام و فعالیت دارند که از میان آنها برخی بسیار اعتبار بدست آورده اند.

یکی از این شرکت های معتبر وارد کننده لوازم یدکی بنز و بی ام و شرکت Bosch  است که در سال ۱۸۸۶ تاسیس شده و در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا فعالیت دارد. این شرکت به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان لوازم یدکی خودرو در جهان شناخته می‌شود و یکی از برترین تولید کنندگان لوازم یدکی برای خودروهای آلمانی مانند بنز، بی ام و و آئودی شناخته می‌شود.

بعد از شرکت بوش، شرکت Mahle یکی دیگر از بزرگترین تولید کنندگان لوازم یدکی خودرو در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۲۰ تاسیس شده و در حال حاضر در بیش از ۵۰ کشور دنیا فعالیت دارد. Mahle به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته، به عنوان یکی از معتبرترین وارد کنندگان لوازم یدکی برای خودروهای آلمانی شناخته می‌شود.

علاوه بر دو شرکت معتبر معرفی شده شرکت ایرانی فقیهی کار هم از دیگر شرکت های معتبری است که سالهای زیادی است در زمینه واردات لوازم یدکی خودرو، روغن موتور بنز، روغن موتور بی ام و و روغن موبیل وان فعالیت دارد.

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰از کشور امارات آغاز کرد و واردات آن به کشور هایی با پتانسیل ترانزیتی مثل عراق، ترکیه، ترکمنستان و ایران می‌باشد. فقیهی کار دارای یک دفت رمرکز در امارات متحده عربی است و در شهرهای بزرگ ایران همچون تهران، بندر لنگه و شیراز نیز دارای دفاتر مجزایی است.

شرکت فقیهی کار به عنوان یکی دیگر از معتبرترین وارد کننده گان لوازم یدکی خودرو از سال ۱۳۹۵ تنها به عنوان وارد کننده لوازم یدکی خودرو حول محور واردات قطعات مصرفی و یدکی خودرو های آلمانی مانند: پورشه، مرسدس بنز، بی ام و، آئودی، فلوکس واگن و خودرو های دیگری همچون کیا، هیوندای، تویوتا و لکسوس به فعالیت خود در این تجارت بزرگ ادامه داده است.

هدف اصلی این شرکت رضایت خاطر مشتریان می باشد و از این رو کالاهایی را وارد کشور می کند که از اصالت و کیفیت آنها اطمینان کاملی دارد.

مزایای خرید لوازم یدکی Benz و BMW از برندهای برتر

در پاراگراف قبل به این موضوع اشاره کردیم که علاوه بر شرکت های Bosch و Mahle به عنوان دو شرکت بزرگ و معتبر در حوزه واردات و توزیع لوازم یدکی خودرو، شرکت فقیهی کار هم از جمله معتبرترین واردکنندگانی است که در امارات متحده عربی و چند شهر بزرگ ایران همچون تهران دارای دفاتر مرکزی می باشد.

حال می خواهیم برایتان بگوییم که مزیت خرید قطعات خودروهای بنز و بی ام و از برندهای معتبر دنیا همچون: برند textar، برند sachs lemforder، برند dunlop، برند hengst و برند Pirelli دارای چه مزیت هایی می‌باشد.

از جمله مزیت خرید قطعات یدکی بنز و بی ام و از برندهای معتبر به شرح زیر می باشند.

  1. کاهش نیاز به خدمات تعمیرات خودرو 
  2. کاهش استهلاک خودرو 
  3. کاهش هزینه‌های نگهداری
مزایای خرید لوازم یدکی Benz و BMW از برندهای برتر
مزایای خرید لوازم یدکی Benz و BMW از برندهای برتر

 در نهایت اینکه 

در این مقاله سعی کردیم تا به طور خلاصه برایتان بگوییم که معتبرترین وارد کننده لوازم یدکی بنز و بی ام و کدام است؟ و برای وارد کردن قطعات یدکی خودرو به کشور باید چه نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید.

بار دیگری یادآوری می کنیم که با وجود تحریم های امروزی تعداد قطعات یدکی تقلبی و افراد سودجوء در بازار بسیار زیاد شده است. بنابراین، توصیه ما به شما دوستانی که دارنده خودروهای خارجی همچون بنز و بی ام و هستید این است که برای تامین روغن موتور مناسب خودرو خود و همچنین قطعات یدکی آنها حتما از فروشگاه های معتبر و وارکنندگان اصلی خرید خود را انجام دهید.

فقیهی کار از معتبرترین واردکنندگان لوازم یدکی بنز و بی ام و در ایران است.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.