هایپرکار؛ فروشگاهی که از آن دست خالی باز نمی‌گردید

هایپرکار با شعار سلام به هر خودرو تلاش دارد تا قطعات مورد نیاز همه خودروهای موجود در کشور را تامین کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فروشگاه هایپرکار در راستای ایجاد خریدی مطمئن و اصلاح بازار قطعات خودرو با مجموعه ای از قطعات خودروهای معتبر دنیا و تولید کننده های معتبر با محوریت مشتری مداری و خدمات پس از فروش و انجام سرویس های مختلف خودرو مانند تعمیرگاه، سرویس های دوره ای، تیونینگ تخصصی و حرفه ای و غرفه های لایف استایل در کنار خریدی مطمئن در نظر دارد محیطی دلچسب و بازاری جذاب برای دوستداران خودرو ایجاد کند. هایپرکار به عنوان اولین هایپر خودرو در خاورمیانه شناخته می شود که در فضایی به وسعت ۱۴۰۰۰ متر با هدف ایجاد بستری مناسب جهت فروش محصولات اصل و با کیفیت در قلب تهران راه اندازی شده است.

به گزارش اسب بخار، هایپرکار با شعار سلام به هر خودرو تلاش دارد تا قطعات مورد نیاز همه خودروهای موجود در کشور را تامین کند و در این راستا مسئولان این فروشگاه اعلام کرده اند که در هایپرکار به هیچ یک از مشتری ها نه گفته نمی شود.

در این راستا هایپرکار باور دارد که اگر مشتری درخواستی برای تامین قطعات کمیاب نیز داشته باشد، در این فروشگاه به در بسته نمی خورد و قطعه مورد نیاز از طرق مختلف به دست مشتری خواهد رسید.

کالاهای موجود در هایپرکار استانداردهای مختلف وزارت صمت را پاس کرده اند و قطعات غیر اصل و بدون استاندارد در این فروشگاه وجود ندارند؛ بر این اساس خریداران می توانند با خیالی آسوده از هایپرکار خرید کنند. علاوه بر این هایپرکار قطعات خود را از تولیدکنندگان اصلی خریداری می کند و به همین دلیل واسطه ای بین خریداران و تولیدکنندگان وجود ندارد و از این رو هایپرکار نازل ترین قیمت ها را نسبت به سایر رقبا ارائه می دهد.

هایپرکار در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتریان سیستم مرجوعی را برای کالاهای فروخته شده در نظر گرفته است و مشتریان تا ۷۲ ساعت می توانند نسبت به مرجوعی کالاهای خریداری شده اقدام کنند.

این فروشگاه برای این که همه مشتریان بازار را تحت پوشش قرار دهد، فروش لاستیک و روغن های دولتی را نیز در دستور کار دارد و همان طور که گفته شد، هایپرکار روی تامین قطعات با قیمت های مناسب تاکید دارد.

هایپرکار علاوه بر تامین قطعات مورد نیاز خودروها، انواع خدمات خودرویی از قبیل تعمیر را نیز به انجام می رساند. از  این رو کارشناسان هایپرکار هم به صورت حضوری در مجموعه و هم به صورت تلفنی به ارائه مشاوره به صاحبان خودرو می پردازند تا بهترین قطعه برای خودروها تامین شود و رانندگان برای خرید دقیق قطعه مورد نیاز خود دچار سردرگمی نشوند.

از این رو برای تعمیر خودرو دیگر به یک دوراهی برخورد نمی کنیم و با کمک کارشناسان هایپرکار دقیق ترین قطعه و نیاز اصلی خودرو شناسایی و تعویض می شود که این مساله هم می تواند هزینه های خودرو را کاهش دهد و هم این که در زمان تعمیر صرفه جویی می شود.

همچنین هایپرکار عاملیت رسمی ایساکو و سایپا یدک را در اختیار دارد و قطعات این دو را می توان به صورت مستقیم از هایپرکار تهیه کرد.

علاوه بر خودروهای داخلی، هایپرکار با دارا بودن نمایندگی های رسمی خدمات مرسدس بنز، کوشا خودرو و… تامین قطعات و تعمیر خودروهای بنز و تویوتا را به صورت تخصصی به انجام می رساند.

قطعاتی که در هایپرکار موجود است در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته تا مراجعین بتوانند به راحتی نیاز خود را تامین کنند که این دسته ها عبارت اند از: قطعات موتور، سیستم انتقال قدرت، سیستم الکترونیکی خودرو، سیستم های رفاهی و ایمنی، سیستم تعلیق، ترمز و فرمان، شاسی و بدنه خودرو، مایعات و روانکارها، مکمل ها،  اسپری ها و تمیز کنند ها.

هایپرکار همچنین برای تامین نیاز اشخاصی که از خودروهای کار استفاده می کنند برنامه های خاصی دارد. از این رو برای رانندگان تاکسی جشنواره ای هر ماه برگزار می شود و بسته های قطعات مورد نیاز رانندگان تاکسی با قیمت های خاص در اختیار آن ها قرار می گیرد. بسته هایی از قبیل قطعات مورد نیاز سیستم تعلیق، جلوبندی و یا کیت انتقال قدرت.

همچنین اگر خرید با تسهیلات نیز مد نظر این دسته از مشتریان باشد، می توانند با مراجعه به بانک طرف قرارداد با هایپرکار، مبلغ مورد نیاز خود را به صورت تسهیلات با سود ۴ درصد دریافت کنند و هزینه خرید خود را به صورت اقساطی به بانک پرداخت کنند.

این فروشگاه تخصصی قطعات خودرو، فروش به صورت سازمانی را نیز به انجام می رساند و تامین قطعات مورد نیاز بیش از ۴۰ سازمان و ارگان را در اختیار دارد که از بین این سازمان ها می توان به سازمان تاکسیرانی اشاره کرد که این سازمان ها نیز می توانند خرید خود را به صورت اعتباری انجام دهند.

هایپرکار همچنین در برنامه دارد که صاردات قطعات خودرو را نیز به انجام برساند که در آینده نزدیک این اقدام با تکیه بر تامین مستقیم قطعات از تولیدکنندگان به انجام خواهد رسید.

بزرگترین فروشگاه قطعات خودور خاورمیانه در آینده ۳ شعبه دیگر در تهران و ۱۲ شعبه در سایر استان های کشور دایر خواهد کرد که این اقدام دسترسی خریداران به قطعات این فروشگاه را بیش از پیش تسهیل خواهد کرد.

ناگفته نماند که مشتریان هایپرکار می توانند در کنار خرید حضوری از طریق سایت هایپرکار و شبکه های اجتماعی نیز خرید خود را ثبت کنند.

هایپرکار با ارتباط با بیش از ۵۰۰ تامین کننده قطعات خودرو که عمدتا از تولیدکنندگان داخلی هستند، تلاش دارد که نیاز بازار را به دور از واسطه ها تامین کرده و با اصالت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

۴.۲ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.