فروش فوری پیکاپ ریچ دو دیفرانسیل با اقساط دو ساله – دی ۹۸

پیکاپ ریچ
شرکت زامیاد به عنوان زیر مجموعه گروه سایپا، فروش اینترنتی محصولات خود از جمله پیکاپ ریچ و وانت نیسان دوگانه سوز را آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در این طرح فروش، مشتریان می توانند پیکاپ ریچ و وانت نیسان را با شرایط مختلفی خریداری نمایند. اما در این طرح فروش این امکان فراهم شده تا مشتریان با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و با بازپرداخت ۲۴ ماهه نسبت به خرید ریچ اقدام نمایند. در طرح فروش نقدی و فوری دانگ فنگ ریچ، مشتریان با پرداخت ۱۸۲ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان طی مدت ۳۰ روز کاری تحویل خواهند گرفت و این امکان وجود دارد تا ۵ میلیون تومان از بهای تمام شده این خودرو به صورت اقساط ۳ چک ۴ ماهه (یک ساله) به زامیاد و سایپا بپردازند.
از سویی با پرداخت ۱۳۲ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان برای پیکاپ ریچ، تحویل این خودرو به صورت فوری (۳۰ روز کاری) انجام می شود و ۵۰ میلیون تومان باقی مانده با اقساط بدون بهره و با بازپرداخت دو ساله از جانب خریدار به شرکت داده خواهد شد.
در کنار طرح فروش فوری برای این پیکاپ دو دیفرانسیل مونتاژی، زامیاد طرح پیش فروش را هم با موعد تحویل پایان زمستان ۹۸ برای این خودروی کار و تجاری در نظر گرفته است و مشتریان می توانند از سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد بهره مند شوند. در طرح پیش فروش ریچ نیز امکان خرید خودرو با اقساط دو ساله بدون بهره فراهم است.
پیکاپ ریچ

معرفی پیکاپ دانگ فنگ ریچ:

پیکاپ ریچ خودرویی است که اصالت چینی دارد و کمپانی دانگ فنگ چین به عنوان شریک تجاری نیسان، این خودرو را برای نشان خود بر اساس پلتفرم نیسان پیکاپ (نیسان ناوارا) باز طراحی کرد. پس از آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران و خروج نیسان از تولید خودرو در ایران (اوایل دهه ۹۰ شمسی) همکاری گروه سایپا برای تولید ریچ در پارس خودرو با طرف چینی آغاز شد. در نهایت پیکاپ ریچ با نشان پارس خودرو به خط تولید نیسان پیکاپ آمد و جایگزین آن گردید. اما بعد از گذشت چند سال، امروز شاهد هستیم که ریچ به جمع محصولات زامیاد پیوسته و با نشان دیگری از زیرمجموعه های سایپا تولید می شود.
این خودرو به پیشرانه ZG24 مجهز است که با حجم ۲٫۴ لیتر قدرت ۱۳۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۸ نیوتن متر تولید می کند. قابلیت تنظیم وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، حالت کمک سنگین گیربکس، دو کیسه هوا، سامانه ترمز ABS و EBD، شیشه ها و آینه های برقی، صندلی های مستقل جلو با کنسول میانی، ظرفیت بار ۷۰۰ کیلوگرم و… از جمله ویژگی های این پیکاپ دو دیفرانسیل است.


کاتالوگ پیکاپ ریچ
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.