فروش فوری و اقساطی محصولات ام وی ام آغاز شد – آذر 99

ام وی ام X55

امروز (۱۳ آذر ۱۳۹۹) شرکت «مدیران خودرو» بخشنامه فروش محصولات «ام وی ام» را با شرایط نقدی و اقساطی و با موعد تحویل ۴۵ روزه اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در این طرح فروش افزایش قیمتی نسبت به بخشنامه قبلی رخ نداده و همچنان این خودروساز خصوصی، محصولاتش را با قیمت های چند هفته قبل عرضه می کند. در این طرح فروش نسخه های مختلف ام وی ام ۳۱۵، ایکس ۲۲، ایکس ۳۳ و ایکس ۵۵ به فروش می رسند و متقاضیان می توانند تا در صورت تمایل از طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با نرخ تسهیلات ۲۱ درصد استفاده کنند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی ام وی ام X55 در اسب بخار

در این طرح فروش مدیران خودرو، محصول جدیدی معرفی نشده و فعلا همان خودروی قبلی MVM در دسترس بازار قرار گرفته است. ام وی ام ۳۱۵ پلاس و ام وی ام X33S AT Sport جز محصولاتی هستند که این خودروساز در ماه های گذشته آن ها را به بازار معرفی کرده و حال پس از افزایش قیمت چند هفته قبل، فروش آن ها را به صورت نقدی و اقساطی آغاز نموده است.

پس از اعمال آخرین افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو، برخی نمایندگی های این خودروساز بخش خصوصی از افت شدید فروششان خبر دادند و می گفتند که با توجه به کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد و از سویی بالا رفتن قیمت محصولات مدیران خودرو در کارخانه، کمتر مشتری برای خرید به نمایندگی مراجعه می کند و اکثر متقاضیان نیاز خود را از طریق بازار آزاد تامین می کنند. حال گویا افت فروش شدید این شرکت در نمایندگی ها تاثیرگذار بوده و بالاخره مدیران ارشد مدیران خودرو تصمیم گرفته اند تا دوباره فروش اقساطی و فوری را برگزار کنند.

شرایط فروش مدیران خودرو ام وی ام
شرایط فروش مدیران خودرو ام وی ام

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.