فروش تسلا مدل ۳ از خودروهای سری ۲ تا ۸ ب ام و پیشی گرفت!

تسلا مدل 3
مقایسه آمار فروش «تسلا مدل ۳» با دیگر خودروها همیشه نتایج عجیبی را رقم زده است.
اگر آمار فروش برخی خودروهای بنزینی مشهور را با تسلا مدل ۳ مقایسه کنیم، میزان محبوبیت این خودرو الکتریکی را به خوبی درک می کنیم. به گزارش غیررسمی “Cleantechnica” (تسلا تاکنون آمار رسمی را منتشر نکرده است)، ۱۲۷٫۸۳۶ دستگاه مدل ۳، بین ماه های ژانویه تا نوامبر ۲۰۱۹، در آمریکا فروخته شده است. بدین ترتیب، تسلا مدل ۳ در رده نهم پرفروش ترین خودروهای سواری جهان قرار می گیرد. با این تفاسیر، تسلا از خودروهای سری ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ ب ام و که در مجموع ۱۱۶٫۰۷۳ دستگاه از آن ها فروش رفته، پرفروش تر بوده است.
تسلا مدل 3
تسلا مدل ۳ به لطف قیمت مناسب، قدرت قابل توجه و فناوری پیشرفته، در بازار جهانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در ابتدا برخی عقیده داشتند تقاضا برای خودروهای برقی تسلا پس از مدتی کاهش می یابد، اما تاکنون آمار فروش تسلا روند صعودی داشته است. افزون بر این، تسلا برترین گزینه برای خریداران خودروهای برقی در آمریکا محسوب می شود و میزان محبوبیت خودروهای شاسی بلند نیز درحال افزایش است.
تسلا مدل 3
درنتیجه فروش خودروهای سواری ب ام و نسبت به سال گذشته با ۱۴٫۴ درصد کاهش مواجه شده است. طبق پیش بینی های تسلا، این خودروساز تا آخر امسال رقمی بین ۳۶۰ هزار تا ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو را تحویل مشتریان خواهد داد. شروع عرضه مدل ۳ در بازار اروپا و چین، رقم فروش تسلا را افزایش خواهد داد.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.