عکس رسمی چهره نسل جدید مرسدس بنز کلاس S منتشر شد

مرسدس بنز کلاس S

حتماً تاکنون عبارت «ملاقات با مرسدس دیجیتال» را نشنیده اید! این شعار جدیدی است که «مرسدس بنز» برای معرفی بیش تر ساختار آینده محصولاتش استفاده می کند.

مدیران 777 مدیران 777

اولین اپیزود از این ماجرا در مصاحبه اخیر «یاسمین بلیر»، خبرنگار رسمی مرسدس بنز، منتشر شده است. مهمان او هم کسی نبود جز «اولا کالنیوس»، مدیر عامل دایملر! البته این مصاحبه هرگز جذاب به نظر نمی آمد تا زمانی که متوجه شدیم سوژه اصلی بحث آن ها، نسل جدید مرسدس بنز کلاس S یا همان “W223” بوده است! در نهایت، انتشار یک عکس تیزر از نمای جلوی W223 به تمام تصورات قبلی ما از تصاویر جاسوسی گرفته شده پاسخ داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

چهره اسپرت و شیک W223 چندان با نسل کنونی این خودرو فاصله ندارد، اما، به واسطه الگوبرداری از چراغ های CLS و کلاس E جدید در طراحی W223، شاهد رخ نمایی چهره ای مدرن تر و متفاوت تر از قبل هستیم. اولا کالنیوس هم درباره نسل جدید پرچم دار سدان های بنز حرف هایی برای گفتن داشت. او ابتدا این خودرو را در قالب یک «تور فن آوری الزامی برای همه» معرفی کرد! او اذعان کرد این فرصت را داشته است که قبل از همه پشت فرمان نمونه های پیش تولید W223 بنشیند و با سرعت بالا در اتوبان با آن رانندگی کند و به شدت تحت تأثیر قرار بگیرد. او به این نکته اشاره می کند که رانندگی با W223 در سکوت و آرامش محض انجام می گیرد. بالاترین مقام کمپانی دایملر درخصوص کلاس S جدید می گوید: «نسل پیشین این خودرو رده‌بالاترین اتومبیل در کلاس خود بود، اما نسل جدید اتومبیل خاص تری است! “

براساس پیش بینی ها، مرسدس بنز کلاس S جدید در نیمه دوم ۲۰۲۰ رونمایی می شود. اولا کالنیوس همچنین از عرضه نسخه تمام الکتریکی این خودرو در سال ۲۰۲۱ و تحت عنوان “EQS” خبر داد. خودرویی که سال گذشته در نمونه های مفهومی به نمایش درآمده بود. در حالی که طی این مصاحبه اشاره هایی هم به رونمایی فیس لیفت کلاس E کوپه و کانورتیبل برای سال ۲۰۲۱ می شود و حرف هایی هم از عرضه احتمالی نسخه E53 AMG به میان می آید، اولا کالنیوس، به طور همزمان، غربیلک فرمان W223 را در دستان خود گرفته و با فیگور خاصی به دوربین نگاه می کند!

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.