علاقه مالکان نیسان GT-R به خرید جیپ

گرند چیروکی
خریدن «نیسان GT-R» و رانندگی با آن، از هیجان انگیزترین کارهای هر انسان در طول عمرش است! اما شما پس از خرید این خودرو باید بپذیرید که فضای ردیف عقب و صندوق بار آن هرگز نمی تواند برای تان کاربردی باشد. در واقع آن چه با خرید یک سوپرخودرو به دست می آورید، استایل و پرستیژ ظاهری و دینامیک بالای رانندگی است. بیش ترِ کسانی که به سراغ سوپرخودروها می روند، علاقه ای به SUVهای خانوادگی از خود نشان نمی دهند.
اما اگر یک SUV بتواند هیجان رانندگی با خودرویی چون GT-R را به شما ارائه دهد و از سویی، کابین جادارتری هم داشته باشد، نظرتان تغییر نمی کند؟ خب این یک دوراهی سخت برای خریداران خودرو در ایالات متحده آمریکا است! جایی که هم ماسل کارها و سوپرخودروهای درخشان حضور دارند و هم شاسی بلندهای غول پیکر و قدرتمند با ویژگی های فنی خیره کننده به شما چشمک می زنند!
گرند چیروکی
بنا به گزارش های رسانه های آمریکایی، از زمانی که «جیپ گرند چیروکی ترک هاوک» پا به عرصه وجود گذاشته است، کمپانی جیپ سفارش های زیادی برای خرید این خودرو از سوی مالکان گرند چیروکی SRT دریافت می کند. اما فراتر از آن، بسیاری از مالکان سابق هایپرکارها و سوپراسپرت ها هم خواهان خرید این SUV قدرتمند شده اند!
یک SUV با ۷۰۷ اسب بخار قدرت که فضایی راحت برای نشستن پنج سرنشین بالغ را فراهم می آورد و آن قدر صندوق بار بزرگی دارد که می توان چمدان های بسیار و حتا وسایل نقلیه سبک همچون دوچرخه و موتورسیکلت را درون آن جا داد. شما بودید عاشق آن نمی شدید؟
نکته جالب این است که طبق بررسی ها انجام شده، مالکان سوپراسپرت هایی که اکنون به خرید ترک هاوک روی آورده اند، گاراژ اضافه برای نگه داشتن هر دو خودرو ندارند! بنابراین شاید باید از میان دو خودروی خود، یکی را انتخاب کنند. شما بودید قید کدام یک را می زدید؟ سوپراسپرت جذاب یا SUV توانمند؟
گرند چیروکی
اما جالب تر از هر چیز، ادعای جیپ است که می گوید عمده سوپراسپرت دارانی که اکنون مشتری ترک هاوک شده اند، پیش از این، مالک نیسان GT-R بوده اند! هرچند ادعای جیپ جای بررسی و تحقیق دارد، اما باتوجه به تعداد زیاد GT-Rهای موجود در آمریکا و از سویی تقاضای زیاد برای خرید گرند چیروکی ترک هاوک در این کشور، چندان هم نمی توان در صحت گفته جیپ تردید داشت. در هر صورت انتخاب با شماست! پرفورمنس عالی و دینامیک بالای رانندگی را به صورت دو نفره می خواهید یا همراه با خانواده؟!
گرند چیروکی
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.