طرح تبدیل ایران خودرو برای تندر ۹۰ پلاس – دی ۹۸

تندر 90 پلاس
شرکت ایران خودرو به تازگی پیرو درخواست برخی از مشتریان تندر ۹۰ پلاس دستی و بروز تاخیر طولانی در تحویل این خودرو، امکان تبدیل به سایر خودروها تا دی ماه (تکمیل ظرفیت) مطابق جدول پیوست را اعلام کرد.
طبق این شرایط، مشتریان تندر ۹۰ پلاس دستی که موعد تحویل آنها خرداد و تیر ماه ۹۷ بوده می توانند در این طرح شرکت کنند. در این طرح جایگزینی، خودروهای پارس TU5 و تندر ۹۰ E2 با موعد تحوبل ۳۰ روزه برای جایگزینی اعلام شده است.
رنو تندر۹۰ پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت تندر۹۰ شناخته می شود. این خودرو از نظر ظاهری نسبت به نمونه ی قبلی L90 به روزتر شده و طراحی کابین آن مشابه به داستر فاز۱ و رنو ساندرو پارس خودرو است. گروه رنو این خودرو را با توجه به بازارسنجی های مختلف، با نشان های نیسان، رنو و داچیا در کشورهای مختلف عرضه کرده است.
رنو تندر۹۰ به پیشرانه ۱٫۶ لیتری K4M مجهز است که قدرتی حدود ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۰ نیوتون متر دارد. یکی از ویژگی های مثبت رنو تندر۹۰ استهلاک کم این خودرو نسبت به سایر رقبای دیگر است.
با خروج آمریکا از برجام و وضع تحریم های ظالمانه جدید، رنو هم در تولید خودرو برای مشتریان ایرانی به مشکل خورد. برای همین ماه ها است که ایران خودرو در تحویل رنو تندر۹۰ پلاس به مشکل بر خورده است.
پژو پارس LX که در بازار به پارس TU5 هم معروف است، با پیشرانه ای مشابه به خانواده پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ تولید می شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز است که ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع دستی است و نمونه اتوماتیک پارس نیز با همین پیشرانه و جعبه دنده ۴ سرعته AT استپ گیت عرضه می شود.
پشتی صندلی های جلو برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور پارک عقب، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، آینه تاشو برقی، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، بلوتوث و … از جمله امکانات پژو پارس LX به حساب می آید. پیش از آغاز تحریم ها، پژو پارس LX با رینگ های آلومینیومی و ترمزهای عقب دیسکی تولید می شد. اما هم اکنون این سدان اقتصادی با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای در خطوط مونتاژ ایران خودرو ساخته می شود.
لذا لازم است دارندگان قراردادهای فوق جهت تعیین تکلیف تعهدات نسبت به تبدیل تعهدات به سایر خودروها مطابق جدول تبدیل و با توجه به نکات ذیل اقدام نمایند:
جدول شماره”١” تعهدات فاقد دعوتنامه
جدول شماره “٢” تعهدات تکمیل وجه
جدول شماره “٣” تعهدات فروش قطعی
همچنین شما می توانید شتاب رنو تندر۹۰ پلاس اتوماتیک را مشاهده کنید.
طرح تبدیل تندر 90 پلاس

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.