شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات جک اعلام شد – اردیبهشت ۹۹

شرکت کرمان موتور که تولیدکننده محصولات جک (JAC) در ایران شناخته می شود، به تازگی شرایط فروش سه مدل از خودروهای این نشان چینی را منتشر نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با توجه به اطلاعیه فروش کرمان موتور، مشتریان می توانند با پیش پرداخت های ۱۰۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان اقدام به ثبت نام اینترنتی جک J4، جک S3 و جک S5 اتوماتیک نمایند. همچنین تحویل خودروها شهریور، بهمن و اسفند سال جاری اعلام شده است. در شرایط فروش جدید شرکت کرمان موتور، قیمت مصوب خودروها اعلام نشده و معیار را بر اساس تصمیم گیری روز مدیران شرکت اعلام کرده اند. همچنین تخفیف شرایط پیش فروش که پیش از این به صورت قطعی اعلام می شد، در حال حاضر با معیار ۱٫۵ درصد بهای روز خودرو مشخص شده است.

چند هفته قبل شرکت کرمان موتور شرایط پیش فروش جک S3 و جک S5 را با افزایش قیمت حدود ۲۵ درصد اعلام کرد و همین اتفاق باعث شد تا نقدهای زیادی به سیاست های قیمت گذاری این شرکت وارد شود. همچنین افزایش قیمت خودروهای جک در بازار آزاد در پی اعلام قیمت های جدید شرکت، باعث شد تا حواشی زیادی به سمت کرمان موتور بیاید.

حال شاهد هستیم که این شرکت از اعلام قیمت مصوب برای طرح های پیش فروشش خودداری کرده و معیار تحویل خودرو را قیمت روز اعلام نموده است. جزئیات بیشتر شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات جک به شرح زیر است:

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.