شرایط فروش فردا SX5 اعلام شد + قیمت

شرایط فروش فردا SX5

با آغاز هفته جدید، شرکت خودروسازی «فردا» شرایط فروش «فردا SX5» را اعلام کرد. این خودروساز برنامه دارد تا کراس اوور جدید خود را به صورت پیش فروش نقدی وارد بازار کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در حال حاضر خودروسازی فردا شرایط فروش SX5 را بر روی وبسایت رسمی خود به آدرس Fardaco.com بارگذاری کرده است. بر اساس بخشنامه فروش این شرکت، فردا SX5 با مدل ۱۴۰۰ و با موعد تحویل ۶۰ روزه به دست خریداران خواهد رسید. در حال حاضر خودروسازی فردا قیمت مصوب ۶۲۹ میلیون تومان را برای کراس اوور جدید خود در نظر گرفته و در اولین طرح فروش SX5، تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان را به مشتریان اعطا می کند. به عبارت ساده تر مبنای قیمت فردا SX5 برای مشتریان اولین طرح فروش این کراس اوور ۵۸۹ میلیون تومان خواهد بود.

مدیران 777 مدیران 777

برای ثبت نام این خودروی جدید به پیش پرداخت ۲۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیاز است. همچنین یک ماه پس از انجام فرایند ثبت نام، ودیعه دومی به ارزش ۱۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است. خودروسازی فردا اعلام کرده است که به مبالغ ودیعه مشتریان SX5 سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می گیرد. همچنین در زمان تحویل خودرو الباقی بهای SX5 پس از کسر سود مشارکت به حساب شرکت واریز خواهد شد. همچنین این شرکت در شرایط فروش فردا SX5 اعلام کرده است که هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث خودرو بر عهده شرکت است و به معنای ساده تر، مشتریان پس از تحویل خودرو متحمل هزینه اضافه ای نخواهند شد.

با توجه به اطلاعات اولیه، فرایند تجهیز خط تولید فردا SX5 در کارخانه سمنان به پایان رسیده و همچنین محموله قطعات این کراس اوور جدید در انبار این خودروساز تخلیه شده است.

با توجه به شرایط محدودیت های کرونایی، شرکت خودروسازی فردا امکان بازدید از SX5 را شوروم فضای باز خود فراهم کرده و مشتریان می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، بینه کوچه عاج و سلمان از فردا SX5 دیدن کنند و در صورت تمایل فرایند ثبت نام را طی نمایند.

نام خودرومدلقیمت مصوب (تومان)قیمت فروش ویژه (تومان)
فردا SX5 اتوماتیک۱۴۰۰۶۲۹.۰۰۰.۰۰۰۵۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰
شرایط فروش فردا SX5

معرفی فردا SX5:

فردا SX5 یک کراس اوور متوسط به حساب می آید و به پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه قدرت ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر تولید می کند و کد فنی ۴A92 را دارد. این پیشرانه که مهندسی میتسوبیشی را دارد، به زمان بندی متغییر سوپاپ ها مجهز است و استاندارد آلایندگی یورو ۵ را اخذ نموده است. جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک و CVT است و توان پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند. جعبه دنده فردا SX5 جز نسل سوم سیستم های انتقال قدرت پیوسته به حساب می آید و تا حدی سرعت عمل بیشتر و جرم کمتری را نسبت به نسخه های قبلی جعبه دنده های CVT دارد. سانروف، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم، کروزکنترل، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، سنسور نور، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، دوربین عقب، سنسور پارک، تنظیم حالت رانندگی جعبه دنده و… از جمله ویژگی های کراس اوور جدید خودروسازی فردا است.

فردا SX5

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.