شرایط فروش شیلر ۶ تن اعلام شد – شهریور ۹۹

شیلر 6 تن بهمن دیزل

گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل، به تازگی شرایط فروش کامیونت «شیلر ۶ تن» را اعلام کرده اند. بر اساس این طرح فروش، مشتریان می توانند این خودروی کار و تجاری برای تحویل در آذر و دی ۹۹ ثبت نام کنند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار» به نقل از روابط عمومی گروه بهمن، بر اساس این طرح، پیش فروش خودروی کامیونت شیلر ۶ تن از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۳۱ شهریور یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن دیزل فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن دیزل یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در این طرح فروش، کامیونت شیلر ۶ تن همراه با کاربری ارائه می شود و کاربری مورد نیاز می بایست حداکثر تا هفته چهارم آبان ماه به صورت مکتوب به سازمان فروش این شرکت اعلام گردد. همچنین ۱۴ درصد سود مشارکت سالانه به این فروش تعلق می گیرد و قیمت نهایی محصول و کاربری در دعوتنامه مشخص می شود.

شیلر ۶ به پیشرانه کامینز ۳٫۸ لیتر توربو دیزل ۴ سیلندر مجهز است که ۱۴۱ اسب بخار را با گشتاور ۴۴۰ نیوتن متر تولید می کند. بهمن دیزل در همکاری با قطعه سازان قطعاتی چون اتاق، تریم، چراغ ها، اکسل و… را در محصولات شیلر داخلی سازی کرده و تنها بخش پیشرانه و قوای محرکه را به صورت وارداتی از کامینز تامین می کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.