شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و شیلر بهمن دیزل اعلام شد

شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و شیلر بهمن دیزل
شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و شیلر بهمن دیزل

شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا از یکشنبه مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ پیش فروش و عرضه کامیونت های ایسوزو و شیلر را با کاربری های مختلف آغاز کند و برای همین شرایط فروش این خودروهای کار و تجاری را اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، کامیونت های ایسوزو در نسخه ۶ تن و ۸ تن عرضه می شوند و مشتریان می توانند کاربری های مختلف این خودروهای کار و تجاری در هنگام خرید انتخاب کنند. شرایط فروش محصولات ایسوزو به صورت نقدی و با موعد تحویل کوتاه مدت بوده و خودروها با مدل ۱۳۹۹ به دست خریداران می رسند. ارزان ترین نسخه ایسوزو ۶ تن نزدیک به یک میلیارد و ۷۲۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و با گران ترین کاربری به قیمتی حدود یک میلیارد و ۸۶۷ میلیون تومان می رسد. همچنین در بخشنامه فروش نسخه ۸ تن، قیمت ارزان ترین کاربری حدود یک میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان تعیین شده و گران ترین نمونه هم دو میلیارد و ۴۵ میلیون تومان است.

شرایط عرضه کامیونت شیلر ۶ تن به صورت پیش فروش بوده و موعد تحویل این خودرو مرداد ماه و مدل آن ۱۴۰۰ اعلام شده است. برای ثبت نام شیلر تن به پیش پرداخت ۳۹۵ میلیون تومانی نیاز است و الباقی قیمت خودرو در زمان تحویل و بر اساس شرایط روز محاسبه خواهد شد. همچنین سود مشارکت ۱۴ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد برای مشتریان شیلر در نظر گرفته شده و این امکان هم فراهم است تا خریداران در هنگام ثبت نام کاربری های موجود بهمن دیزل را برای خودروی خود انتخاب کنند. با توجه به بخشنامه فروش این شرکت، هزینه کاربری های شیلر در زمان ثبت نام به مبلغ پیش پرداخت خودرو اضافه خواهد شد.

گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل اعلام کرده اند که شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و شیلر از ساعت ۹ صبح یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ تـا ساعت ۱۶ دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ و یا تکمیل ظرفیت برقرار است و متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی گروه بهمن اقدام به خرید خودروی مورد نظر کنند.

شرایط فروش کامیونت ایسوزو بهمن دیزل
شرایط فروش کامیونت ایسوزو بهمن دیزل
فروش کامیونت ایسوزو بهمن دیزل
فروش کامیونت ایسوزو بهمن دیزل
شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و شیلر بهمن دیزل
شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و شیلر بهمن دیزل

عکس: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.