شرایط فروش اقساطی سه محصول ایران خودرو اعلام شد – مرداد ۹۸

آشنایی با انواع تیپ های پژو 206 و تفاوت های آن ها
گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا روز سه شنبه (یکم مرداد ۱۳۹۸) سه محصول خود را از طریق وبسایتش به صورت فوری و اقساطی به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این طرح فروش هم شاهد هستیم که همچنان ایران خودرو ۹۰ درصد بهای خود را به عنوان پیش پرداخت از مشتریان دریافت می کند و تنها ۱۰ درصد مابقی به عنوان اقساط در نظر می گیرد. چند وقتی است که ایران خودرو فروش اعتباری و اقساطی محصولات خود را به این سبک انجام می دهد و گویا قصدش این است که با فروش اقساطی، هجوم دلال ها را به طرح های فروش کاهش دهد.

در طرح فروش جدید ایران خودرو، از ساعت ۱۱ روز ۱ مرداد ۹۸ امکان خرید اعتباری پژو ۴۰۵ تیپ SLX، سورن ELX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از سایت ایران خودرو فراهم است.
شرایط فروش ایران خودرو - مرداد 98


گروه صنعتی ایران خودرو در بخشنامه خود شرایط زیر را بیان کرده است:

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۵/۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری:

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد. ضمنا چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا” از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و …) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکان پذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی ها محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.