زمزمه حضور دوباره برلیانس در بازار ایران

خط تولید برلیانس
شنیده ها از برخی منابع خبری، حکایت از این دارند که گویا بستر بازگشت «برلیانس» به «پارس خودرو» فراهم شده و احتمالا در هفته های جاری تولید محصولات این نشان چینی در گروه «سایپا» قوت می گیرد. البته که فعلا نباید توقع تولید انبوه را برای محصولات برلیانس داشت و احتمال آن وجود دارد که در گام نخست بازگشت، فرایند تولید به صورت محدود دنبال شود.

مدیران 777 مدیران 777

آن طور که مشخص است، دولت تدابیری را برای امکان ارسال قطعات منفصله خودروها به ایران اندیشیده و به نوعی، بستر حضور مجدد برخی برندهای چینی در کشور فراهم خواهد شد. حال آن طور که منابع آگاه روایت می کنند، برلیانس جز اولین خودروسازان چینی برای بازگشت به ایران است. آمار تولید منتشر شده از فعالیت پارس خودرو در هفت ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که این شرکت در شش ماه اول تنها ۸۴ دستگاه از محصولات برلیانس را تولید کرده است. اما در مهر ماه سال جاری، توانسته تا تولید خودروهای این نشان چینی را به ۱۰۹ دستگاه ارتقا دهد.
هنوز به صورت رسمی گزارش فعالیت پارس خودرو در آبان ۹۸ منتشر نشده است. اگر روند تولید محدود برلیانس در ماه گذشته ثبت شده باشد، می توان به قطعیت این خبر امیدوار بود و منتظر حضور دوباره خودروهای این نشان چینی در جاده های کشور بود. بدیهی است که در صورت تایید بازگشت رسمی برلیانس، بخش قابل توجهی از مشتریان منتظر پارس خودرو به خودروهای مورد نظرشان خواهند رسید.


پایگاه خبری اسب بخار
تصاویر آرشیوی از عرفان حمیدی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.