روحانی: با صادرات پژو 2008 اولین بار است که وارد رقابت جهانی صنعت خودرو می‌شویم

روحانی: با صادرات پژو 2008 اولین بار است که وارد رقابت جهانی صنعت خودرو می‌شویم
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در بازدید از خط تولید دو محصول جدید دنا پلاس و پژو ٢٠٠٨، با توضیح مدیران و مهندسان گروه صنعتی ایران خودرو در جریان روند تولید انبوه این محصولات قرار گرفت.
رییس‌ جمهور در حاشیه آغاز تولید انبوه دو خوروی دنا پلاس و پژو ۲۰۰۸ در گروه صنعتی ایران خودرو در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که برنامه اصلی دولت برای حمایت از تولید داخلی در آینده چه خواهد بود، گفت: اساس پیشرفت کشور ما در سایه تولید، خواهد بود و حتی موضوع اشتغال نیز در سایه توسعه تولید قرار دارد.
دکتر روحانی افزود: استقلال اقتصادی، خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است.
روحانی: با صادرات پژو 2008 اولین بار است که وارد رقابت جهانی صنعت خودرو می‌شویم
رییس‌ جمهور با اشاره به آغاز تولید انبوه دو خودروی دنا پلاس و پژو ۲۰۰۸، خاطر نشان کرد: خودروی دنا پلاس صد در صد ایرانی و پژو ۲۰۰۸ خودروی تولید مشترک ایران و فرانسه است که با سرمایه‌گذاری مساوی در حال تولید است.
دکتر روحانی افزود: این اولین بار است که در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی می‌شویم به طوری که ۳۰ درصد خودروهایی که در اینجا به تولید نهایی می‌رسد به دیگر کشورهای جهان، صادر خواهد شد و خودرویی که امروز در اختیار مردم ایران قرار می‌گیرد، ۱.۵ ماه پیش در فرانسه وارد بازار شده است.
رییس‌ جمهور با اشاره به اینکه امروز خودروسازی ایران وارد رقابت و بازار جهانی شده است، گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای صنعت خودرو، مهندسین و کارگران ما و کشور ما خواهد بود.
منبع : ریاست جمهوری

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.