دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰ معرفی شد

دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
پس از انتشار تیزری از محصول جدید «دوج»، این کمپانی به تازگی چارجر اسکت پک (Scat Pack) و هلکت SRT واید بادی را نیز معرفی کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

پکیج واید بادی که برای خودروهای چارجر اسکت پک و هلکت قابل سفارش است، از لبه گلگیرهایی بهره می برد که عرض خودرو را به میزان ۸۹ میلی متر گسترش می دهد.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
به لطف کیت بدنه پهن تر، اکنون رینگ هایی با اندازه ۲۰x11 اینچ در لاستیک های میشلن با سایز ۳۰۵/ZR20 قرار گرفته اند. از دیگر تغییرهای انجام گرفته در این خودرو می توان به سیستم تعلیق به روزرسانی شده با ضربه گیرهای تنظیم شونده در سه حالت مختلف ساخت بیل اشتاین، اشاره کرد.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
در بسته جدید دوج چارجر واید بادی، ترمزهای قدرتمند برمبو با کلیپرهای ۶ پیستون در جلو و دیسک های دو تکه هم موجود هستند. چارجر اسکت پک از پیشرانه ۶٫۴ لیتری همی ۸ سیلندر تنفس طبیعی بهره می برد که ۴۸۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. پیشرانه این خودرو با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و انتقال قدرت به چرخ های عقب صورت می گیرد.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
با بهره گیری از این ویژگی های فنی، چارجر اسکت پک در مدت زمان ۴.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد و قادر است در مدت زمان ۱۲.۴ ثانیه، مسیر ۴۰۰ متری پیست درگ را با سرعت ۱۷۹ کیلومتر بر ساعت طی کند. در مدل چارجر SRT هلکت، خودرو از پیشرانه قدرتمند ۶٫۲ لیتری همی سوپرشارژ بهره می برد، که قادر به تولید ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن متر گشتاور است.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
به گفته مسئولان شرکت دوج، چارجر هلکت سریع ترین خودروی سدان تیراژ بالا در جهان است. کمپانی دوج، برای مدل جدید چارجر هلکت، چهار فن آوری الهام گرفته از مسابقات اتومبیل رانی را درنظر گرفته است. سیستم لانچ کنترل یا کنترل شروع حرکت اکنون به روزرسانی شده و با استفاده از سنسورهای نصب شده در چرخ ها، قادر است میزان گشتاور را اندازه گیری کند و پیش از آسیب رسیدن به سیستم انتقال قدرت، میزان گشتاور را کاهش دهد.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
از دیگر سیستم های استفاده شده در این خودرو می توان به حالتی مخصوص برای برن اوت زدن و سیستم خنک کاری مسابقه ای اشاره کرد که با به کار انداختن پمپ اینترکولر و فن ها، دمای پیشرانه را کنترل می کند و پس از خاموش شدن خودرو نیز پیشرانه را خنک می کند.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
افزون بر تغییرات ذکر شده، چارجر هلکت واید بادی اکنون از سیستم فرمان برقی بهره می برد. سیستم فرمان خودرو در چهار حالت مختلف شامل خیابانی، اسپرت، مسابقه ای و کاستوم تنظیم می شود. دوج چارجر هلکت تغییرهای ظاهری محدودی را هم تجربه کرده که از جمله آن ها می توان به جلوپنجره و رکاب های جدید اشاره کرد.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
در قسمت عقب خودرو بال جدید و نشان کرومی SRT هلکت نصب شده است. در کابین خودرو از صندلی هایی با گرم کن و سردکن استفاده شده که با پوشش چرمی مخصوص و نشان هلکت مزین شده اند.
دوج چارجر هلکت واید بادی ۲۰۲۰
همچنین یک پکیج فیبرکربنی هم برای کابین خودرو قابل سفارش است. ثبت سفارش دوج چارجر SRT هلکت واید بادی از پاییز امسال آغاز می شود و نخستین نمونه ها در ابتدای سال آینده میلادی به مشتریان تحویل داده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.