داخلی سازی پیشرانه جک J4

داخلی سازی موتور جک J4

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای کلی دولت در سال جهش تولید، بزرگترین قرارداد ساخت داخل قطعات برای تولید موتور محصول J4 شرکت کرمان موتور با یک شرکت دانش بنیان داخلی به ارزش بیش از دوازده هزار میلیارد ریال به امضاء رسید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس برنامه های اعلام شده قبلی و با سرمایه گذاری بیش از هشت هزار میلیارد ریالی انجام شده میزان ساخت داخل این محصول تا پایان سال به بیش از ۵۰ درصد و در پایان سه ماهه اول سال آینده به ۷۰ درصد خواهد رسید. با امضاء قرارداد فوق و برنامه زمانبندی ارائه شده از طرف تولید کننده در سه ماهه چهارم سال آینده، موتور این خودرو نیز تولید داخل  گردیده که در نتیجه آن میزان ساخت داخل خودروی J4 از مرز ۸۰ درصد عبور خواهد کرد.

جک J4 یک سدان اقتصادی چینی است که بسیاری از الگوهای ظاهری آن مشابه به هیوندای اکسنت بوده و در بخش کابین این مسئله بسیار دیده می شود. پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخار با گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر باعث می شود تا توان حرکتی J4 پدید آید و یک جعبه دنده ی CVT این قدرت را به چرخ های جلو می رساند. جعبه دنده ی پیوسته ی جک J4 را می تواند در حالت اسپرت و یا برفی قرار داد. همچنین تعویض دنده ی شش سرعته ی مصنوعی در این جعبه دنده ی CVT در نظر گرفته شده است. فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، تزیینات طرح پیانویی، کروزکنترل، سیستم تهویه دستی و الکتریکی، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، سنسور نور، سنسور پارک عقب و… از جمله امکانات جک J4 به حساب می آیند.
در حال حاضر جک J4 به عنوان رقیب قیمتی و هم رده ی جیلی GC6، رنو تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷i صندوقدار و سایپا آریو به حساب می آید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.