حضور خودروهای جدید سانگ یانگ در کشور

اولین محموله سانگ یانگ رکستون G4 وارد گمرک بندرعباس شد + تصاویر
به تازگی تصاویری از جانب مخاطبان اسب بخار به دست ما رسیده که با آغاز ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک، تحویل محصولات سانگ یانگ به مشتریان هم آغاز شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در عکس های ارسالی مشخص است که گویا تعدادی سانگ یانگ تیوولی و رکستون G4 به مشتریان تحویل داده شده و حال منتظر فرایند شماره گذاری این خودروها هستند. از سویی بر اساس اطلاعات منتشر شده از گمرک، خودروهای نشان سانگ یانگ مشکل حقوقی برای ترخیص ندارند و تا به امروز دو محموله از این خودروها توسط رامک خودرو به بیرون شرکت آمده اند.
حال باید منتظر باشیم و ببینیم که رامک خودرو با تحویل خودروهای ثبت نامی سانگ یانگ به مشتریان چه تاثیری را در معاملات بازار آزاد می گذارد؟ تا به این لحظه گزارشی در خصوص قیمت قطعی خودروهای تحویلی این شرکت در اختیار رسانه اسب بخار قرار نگرفته و خبرنگار این پایگاه خبری، به دنبال آن است که از مبلغ تکمیل سانگ یانگ رکستون G4 و تیوولی نیز اطلاعاتی به دست آورد.
سانگ یانگ رکستون G4 با حضورش در بازار کشور می تواند به عنوان یک شاسی بلند آفرودی رقابت خود را با کراس اوورهای هم رده صفر کیلومتر و شاسی بلندهای آفرودی کارکرده ای چون تویوتا پرادو، لندکروزر شش سیلندر، فورچونر، کیا موهاوی و… را آغاز نماید. از سویی حضور تعداد قابل توجهی سانگ یانگ تیوولی، می تواند رقابت این کراس اوور جمع و جور کره ای را با خودروهایی چون پژو ۲۰۰۸ و رنو کپچر احیا کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.