جدیدترین کراس اوور جک معرفی شد

جک Jiayue X7

کمپانی «جک» تصاویر رسمی جدیدترین کراس اوور خود را منتشر کرده است. جک Jiayue X7 یا X7 یک کراس اوور کامپکت است که نیمه دوم ۲۰۲۰ به بازار چین می آید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جک X7 جدیدترین محصول کمپانی است که با زبان جدید طراحی های جک شکل گرفته است. با نگاهی به ظاهر جک X7 شباهت زیادی در اصول طراحی به مدل A5 می بینیم. این موضوع به ما نشان می دهد جک حالا یک خط مستقل در طراحی را برای خود پیدا کرده است.

جک Jiayue X7

در نمای جلو خطوط عمودی کرومی طراحی کلی جلوپنجره را تشکیل داده اند و جلوپنجره به صورت دو شیب عمیق طراحی شده است. تلفیق گلگیرها و سپر طرح برجسته ای را به خودرو داده و یکپارچکی قطعات در جلو از خصوصیات بارز طراحی این خودرو است. چراغ جلو به صورت باریک و شبیه به هیوندای کونا شده با این تفاوت که از وسط، چراغ کمی ضخیم تر می شود و چراغ های روز به صورت باریک در بالای آن محدوده قرار می گیرند. دو خط روی کاپوت با منحنی روی سپر به هم می رسند و در بالای آن منحنی نشان بزرگ جک را بالای جلوپنجره می بینیم.

جک Jiayue X7

در کنار خودرو خطوط ساده تر می شوند و دو خط در بالا و پایین درها تا گلگیر عقب به صورت صاف کشیده شده اند. خط بالایی روی درها و گلگیر عقب به چراغ عقب ختم می شود و برجستگی این خط در نمای کناری این خودرو هویت اسپرت تری را به جک X7 داده و همچنین رینگ های آلومینیومی تراش خورده دورنگ زیبایی خاصی را به طراحی خودرو اضافه کرده است.

جک Jiayue X7

در عقب خودرو چراغ های عقب به صورت برجسته طراحی شده و مثل بسیاری از خودروهای جدید چینی چراغ های عقب با خطی قرمز و نسبتاً ضخیم به هم متصل هستند و نشان جک در وسط و روی این خط قرار گرفته است. خروجی های اگزوز در این خودرو به صورت مربعی و در دو طرف جای گرفته اند و سادگی خطوط را به جز طراحی چراغ ها می توان در عقب خودرو هم دید. در کل می توان گفت طراحی بدنه جک Jiayue X7 یا X7 در عین سادگی پیچیدگی های خاصی دارد و مدرن است. به نظر می رسد جک در فروش کراس اوور به موفقیت های خود ادامه دهد، چرا که بی شک این خودرو از محصولات قدیمی و پرفروش جک ظاهر زیباتری دارد.

جک Jiayue X7

درون خودرو، طراحی شبیه به کانسپت های ارائه شده توسط جک در سال های اخیر شده است، یعنی سبک ساده و در عین حال زیبا در طراحی دنبال شده و رنگ مشکی زمینه کلی طراحی داخل را تشکیل می دهد و با توجه به تصاویر به نظر می رسد درون کابین ارتقای کیفیت مواد داشته باشیم. یک صفحه نمایش افقی بزرگ در وسط قرار گرفته که سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو از آن کنترل می شود. خروجی های تهویه، چندضلعی طراحی شده و تریم پیانویی دور آن ها و در قسمت کلیدهای تهویه زیبایی خاصی به جزییات داخل خودرو داده است.

جک Jiayue X7

زیر کاپوت جک X7 موتور ۱٫۵ لیتری پاشش مستقیم را داریم که توان تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیرو از این پیشرانه توسط جعبه دنده ۶ دنده دوکلاچه به چرخ ها ی جلو منتقل می شود. البته انتظار می رود نسخه ضعیف تر هم از این خودرو تولید شود، اما هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

یکی از برندهای پرفروش چینی در بازار ایران جک بوده و همکاری مشترک این کمپانی با «کرمان موتور» آمار فروش خوبی را به جا گذاشته است. با توجه به این که جک قصد دارد در سال ۹۹ با S7 به بازار ایران بیاید، به نظر نمی رسد این مدل جدید جک به زودی در بازار ایران به فروش برسد، اما احتمالاً در بلندمدت باید منتظر حضور این مدل در ایران باشیم.

جک Jiayue X7

امکانات و آپشن های این خودرو به شرح زیر است:

ترمز پارک برقی

شش کیسه هوای ده نقطه ای

سیستم کنترل پایداری

دوربین ۳۶۰ درجه

تنظیم حالت رانندگی

استارت دکمه ای

تریم داخلی چرم

فرمان کمکی برقی

سنسور نور و باران

کروزکنترل هوشمند

سقف پانارومیک

تهویه اتوماتیک و…

گرم کن صندلی های جلو

و…

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.