تیبا ۲ پلاس با افت قیمت مواجه شد – اردیبهشت ۹۹

سایپا تیبا 2 پلاس

در حالی که از چند روز قبل، تحویل «تیبا ۲ پلاس» به مشتریان آغاز شده و بسیاری این هاچ بک آپشنال را با قیمت های نجومی برای فروش گذاشته اند، شاهد کاهش قیمت روزانه این خودرو در بازار آزاد هستیم.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ تیبا ۲ پلاس از هفته گذشته با مدل ۱۳۹۹ به بازار آمده و برای ثبت نام کنندگانش، هزینه ای نزدیک به ۶۶ میلیون تومان را داشته است. اما با ورود نسخه فول آپشن تیبا هاچ بک به بازار، شاهد بودیم که دلالان قیمت های نجومی را برای این خودرو اعلام می کردند و گاهی عدد ۱۱۰ میلیون تومان را در آگهی های تیبا ۲ پلاس درج می نمودند. اما بسته بودن مراکز شماره گذاری و از سویی قیمت غیر منطقی این خودرو باعث شده تا به صورت روزانه، ارزش سایپا تیبا ۲ پلاس در بازار آزاد کاهش پیدا کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس پیگیری های خبرنگار «اسب بخار» با توجه به آگهی های موجود در وبسایت های خرید و فروش خودرو، اکثر آگهی های هفته گذشته همچنان باقی مانده اند و گاهی کاهش قیمت را تجربه کرده اند. با آغاز اولین روز کاری اردیبهشت ۹۹، شاهد آن هستیم که تیبا ۲ پلاس سفید رنگ مدل ۱۳۹۹ قیمتی نزدیک به ۹۴ تا ۹۵ میلیون تومان را دارد و نمونه های مشکی و نوکمدادی آن تا ۹۹ میلیون تومان هم قیمت گذاری می شوند.

با توجه به اطلاعات موجود، از دوشنبه هفته گذشته تا به امروز تیبا ۲ پلاس افت قیمت نزدیک به ۱۰ درصد را در بازار آزاد تجربه کرده است. پس بدیهی است که همچنان باید موج عدم خرید مشتریان ادامه داشته باشد تا این هاچ بک با قیمتی واقعی تر معامله شود.

تیبا ۲ پلاس در بحث فنی تفاوتی با نسخه های دیگر خانواده X200 ندارد و پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ بر روی آن نصب است. این پیشرانه ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر به چرخ های جلو منتقل می کند و وظیفه این انتقال نیرو بر عهده جعبه دنده ۵ سرعته دستی است.

امکانات موجود در تیبا ۲ پلاس به شرح زیر است:

دو کیسه هوا

ترمز ABS و EBD

رینگ فولادی

فرمان هیدرولیک

تریم داخلی چرم مصنوعی

کف پایی سه بعدی

نمایشگر لمسی

رهیاب ماهواره ای

بلوتوث

دوربین و سنسور پارک عقب

دیفیوزرهای جدید سپر جلو و عقب

آینه های جانبی جدید (طرح کوییک و ساینا)

شیشه ها و آینه های جانبی برقی

تهویه دستی

باربند تزئینی

جلو پنجره کرومی

و…

از جمله ویژگی های مشهود در ظاهر تیبا ۲ پلاس، حذف زه درب ها و نصب بچسب Tiba 2 Plus است. پیش از تحویل این خودرو به مشتریان، بر اساس تصاویر نسخه اولیه اعلام می شد که تیبا ۲ پلاس به رینگ آلومینیومی نیز مجهز خواهد بود. اما حال شاهد تحویل این خودرو با رینگ فولادی و قالپاق هستیم.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.