تویوتا کمری خودرو اسپرت

تویوتا کمری
با ورود تویوتا کمری ۲۰۱۸ به بازار با نسل هشتم این خودروی محبوب ژاپنی روبرو هستیم که دلیل این همه محبوبیت کیفیت، ایمنی، طراحی نو، رانندگی عالی، فناوری‎های پیشرفته، نام و شهرت برند تویوتا می‎باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تویوتا کمری یکی از پرطرفدارترین سدان‎های بازار خودرو است که همزمان با حفظ ارزش‌های کمری فروش فوق العاده‌ای هم فراهم می‎آورد.

موتور خودرو

این خودرو یک موتور هیبریدی ۴ سیلندر خطی ۲.۵ لیتری و یک موتور الکتریکی دارد که ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‎کند و گیربکس CVT دارد. از نقاط قوت این موتور مصرف سوخت پایین است که در حالت ترکیبی به نزدیک به ۵ لیتر می‎رسد. در تیپ SE ترکیب موتور الکتریکی و موتور بنزینی وجود دارد بنابراین شتاب بیشتری هم نسبت به مدل LE که فقط دارای موتور الکتریکی است دارد. در مدلLE  در حالت راحت، شتاب زیادی را تجربه نخواهید کرد؛ اما برای بالا بردن دور موتور حالت رانندگی اسپرت تعیین شده تا فاصله در تعویض دنده‎ها بیشتر باشد و به این ترتیب از بیشترین پتانسیل موتور استفاده می‎شود. فاصله دو محور در کمری ۲۰۱۸ به اندازه ۵ سانتی‌متر افزایش داشته و ارتفاعات هم بعد از ۲.۵ سانتی‌متر کاهش پیدا کرده است.

امکانات رفاهی

خودرو تویوتا کمری هیبریدی مدل ۲۰۱۸ در پنج تیپ مختلف:L ،LE ،XLE ، SE و XSE عرضه کرده است.

امکانات رفاهی تیپ L شامل: رینگ‎های ۱۶ اینچ فولادی، دوربین کمکی، چراغ‎های جلوی LED، صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگوی جداگانه، قابلیت اتصال به گوشی همراه از طریق بلوتوث، ورودی درگاه‎های usb و aux، سیستم هشدار برخورد از جلو با ترمز اتوماتیک، سیستم کنترل سرعت تطبیقی و سیستم هشدار خروج از خطوط جاده می‌شود.

امکانات رفاهی تیپ LE شامل امکانات موجود در تیپ L شده و علاوه بر آن‌ها امکاناتی چون: رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، سیستم دزدگیر، قابلیت تا شدن صندلی‎های ردیف عقب به نسبت  ۴۰/ ۶۰، قابلیت تنظیم صندلی‎های جلو در ۸ جهت مختلف به صورت دستی دارد.

تیپ SE علاوه بر امکانات تیپ‎های L و LE امکاناتی مانند: رینگ‎های ۱۸ اینچی آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و صندلی‌های اسپرت با روکش چرم دارد.

تیپ‌های XLE و XSE علاوه بر امکانات ۳ تیپ قبلی امکاناتی مانند: آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، صندلی‌های جلوی مجهز به گرمکن، ترمز‌دستی و تنظیم وضعیت عملکرد خودرو در سه حالت راحت، اقتصادی و اسپرت و برای تیپ XSE  رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی دارند.

علاوه بر این‌ها می‌توان امکانات رفاهی دیگری مانند: نمایشگر ۸ اینچی لمسی، امکان شارژ گوشی به صورت بلوتوث، پشتیبانی رادیو HD سیستم ماهواره‌ای، سقف شیشه‌ای پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم صوتی با کیفیت ساخت شرکت JBL به همراه ۹ بلندگوی جداگانه را به صورت مجزا سفارش داد.

برند تویوتا از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان است و محصولات تویوتا کمری این شرکت از محبوب‌ترین مجموعه محصولات آن به حساب می‌آید. تویوتا کمری ۲۰۱۸ مانند نسل‌های پیشین خود برای سواری‌های معمولی در کلاس سدان متوسط طراحی شده است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو تویوتا کمری ۲۰۱۸ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

 

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.