تمام محصولات تسلا علیه یکدیگر! + ویدیو

در محصولات تسلا

یک رقابت کاملاً درون خانوادگی! تاکنون شاهد انتشار ویدیوهای بسیاری از درگ خودروهای «تسلا» با دیگر برندها بوده ایم، اما هرگز پیش نیامده که تمام خودروهای تسلا را در کنار یکدیگر ببینیم!

مدیران 777 مدیران 777

وب سایت “Auto Trader UK” این ایده را عملی کرده است. مدل ۳، مدل X بلندبُرد و مدل S P100D در جوار هم به صف شده اند تا یکی از متفاوت ترین درگ های دنیای خودرو را به وجود بیاورند. در راند دوم تسلا مدل ۳ Performance هم به این رقابت می پیوندد تا تنور آن را داغ تر کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

نتیجه راند اول، همان طور که انتظار می رفت، به شکلی عادلانه به دست آمد. مدل S P100D از دیگر مدل ها پیشی گرفت. مدل X و مدل ۳ هم فاصله بسیار کمی با یکدیگر داشتند، اما این کراس اوور تسلا بود که توانست برتری خود را نشان دهد. مسابقه با ورود مدل ۳ Performance هیجان انگیزتر از قبل شد. درواقع، قدرت بیش تر این نسخه آن را تبدیل به خودرویی سریع تر نسبت به نسخه استاندارد کرده است. اما اگر می خواهید بدانید که آیا از پس مدل S P100D هم برمی آید یا نه، بهتر است به تماشای ویدیوی این درگ بنشینید.

قطعاً جذابیت این ویدیو زمانی بیش تر می شود که نسخه قدرتمندتر مدل ۳ با ۲۰۰۰ دلار قیمت بالاتر وارد میدان گردد. این ارتقای فنی بر روی نسخه دو موتوره بلندبُرد مدل ۳ انجام گرفته است. بنا به اطلاعات به دست آمده، خودرو مذکور قادر است که در مدت زمان ۳.۹ ثانیه خود را از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. در حالی که، همین شتاب اولیه برای مدل ۳ استاندارد در حدود ۴.۴ ثانیه است.

اگر در آینده Auto Trader Uk بخواهد بار دیگر تمام محصولات تسلا را درون یک قاب جمع کند، قطعاً باید به دنبال پیستی با تعداد باندهای بیش تر باشد تا مدل Y، سایبر تراک و احتمالاً رودستر تسلا را درون آن ها جای دهد! همچنین بدیهی است که قرار دادن قدرتمندترین نسخه های هریک از مدل های نام برده، پیش روی یکدیگر، رقابتی تماشایی تر را به وجود می آورد. فقط کافی است چند سال دیگر تا کامل شدن سبد محصولات تسلا صبر کنیم!

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.