تصاویر نسخه تولیدی یواز پاتریوت منتشر شد

یواز پاتریوت

چندی پیش یکی از مخاطبان «اسب بخار»، تصاویری از «یواز پاتریوت» تولید داخل برای این رسانه ارسال کرد. در حال حاضر شرکت «سروش دیزل مبنا» به عنوان تولیدکننده خودروهای یواز (UAZ) روسیه در ایران شناخته می شود و این تصاویر نشان می دهد که پاتریوت در چه سطح از امکانات و کیفیت در ایران مونتاژ می شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، با توجه به تصاویر موجود یواز پاتریوت با امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، گرمکن صندلی های جلو و عقب، گرمکن فرمان، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سیستم کنترل پایداری، کنترل حرکت در سراشیبی، یخ زدای شیشه جلو، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، ترمز دیسکی جلو و ترمز کاسه ای عقب، رکاب، شیشه های عقب دودی، چراغ روشنایی روز، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت، قفل دیفرانسیل الکتریکی، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی پارچه ای و… در کارخانه سلفچگان سروش دیزل تولید می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً بخوانید: همه چیز در مورد یواز (UAZ) پاتریوت؛ شاسی بلند جدید بازار ایران + ویدیو

همچنین با توجه به تصاویر برخی بخش ها مانند لولای درِ صندوق و همچنین درهای جانبی، می توان متوجه شد که آنچنان با کیفیت رنگ و اتصال بالای قطعات در این خودرو شاسی بلند طرف نیستیم. البته احتمال دارد، خودروی به نمایش گذاشته شده جز نمونه های تولید آزمایشی باشد. اما با این حال نمی توان با توجه به این نسخه و تصاویر منتشر شده، کیفیت تولید مونتاژ یواز پاتریوت در سروش دیزل مبنا را خوب و مطلوب اعلام کرد.

حتماً بخوانید: همه چیز در مورد پیکاپ پاتریوت؛ محصول جدید بازار ایران + ویدیو

یواز پاتریوت با پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر به ایران آمده و توان ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر دارد. این قدرت توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود. چندی پیش سروش دیزل مبنا شرایط فروش پاتریوت را با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان آغاز کرد. همچنین یواز پیکاپ نیز با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده و قرار است تا در هفته های آتی، این خودروهای روسی به دست مشتریان برسد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.