تست های جاده ای SWM G01 آغاز شد

SWM G01

بر اساس تصاویر ارسال شده از جانب مخاطبان «اسب بخار» مشخص است که شرکت «سیف خودرو» تست های جاده ای SWM G01 را آغاز کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

پس از عدم امکان تولید و تحویل بیسو T5، شرکت سیف خودرو همکاری خود با نشان SWM چین را آغاز کرد تا با تولید کراس اوورهای G01 و G01 F این نشان چینی بتواند به تعهدات خود پاسخ دهد. SWM یک نشان خودروسازی چینی است که پیش از این با اعتبار ایتالیایی در بازار موتورسیکلت های جهان شناخته می شده و حال در بحث خودروسازی با توجه به مشارکت گروه برلیانس، اصالتی چینی-ایتالیایی را به خود اختصاص داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیف خودرو برنامه دارد تا در هفته های جاری تولید و مونتاژ SWM G01 و G01 F را آغاز کند و برای همین جهت اخذ مجوزهای استاندارد و تولید، باید تست های فنی و جاده ای این خودرو را پشت سر بگذارد. لذا با توجه به تصویر ارسالی از جانب مخاطب اسب بخار، مشخص است که نمونه G01 برای گذراندن مراحل تست با پلاک گذر موقت وارد خیابان ها و جاده های کشور شده است.

با وجود اینکه مشتریان این شرکت به خاطر تاخیر در تحویل بیسو T3 و عدم امکان تولید بیسو T5 از سیف خودرو ناراضی هستند، اما بخش عمده حواله داران این شرکت نسبت به تبدیل خودروهایشان با محصولات SWM اقدام نموده اند و می خواهند تا G01 و G01 F را با قیمت روز تحویل بگیرند و در اصل قراردادشان با سیف خودرو را تمدید کرده اند! بخشی از مشتریان این شرکت هم به خاطر عدم امکان تولید بیسو T5، نسبت به انصراف از خرید خود اقدام نموده اند و امروز منتظر هستند تا شرکت بعد از گذشت موعد مقرر، اصل پول و سود انصرافشان را به حسابشان واریز کند!

SWM G01

شنیده ها حاکی از آن است که اگر قطعات منفصله SKD کراس اوورهای SWM در روزهای جاری به کارخانه مرتب خودرو و شرکت سیف خودرو وارد شود، این خودروساز بخش خصوصی در نمایشگاه خودروی تهران ۹۸ حاضر خواهد شد. برخی احتمال می دهند که پس از پاسخ به تعهدات بیسو با تحویل SWM، سیف خودرو پیش فروش کراس اوورهای نشان چینی جدیدش را آغاز کند.

SWM G01

معرفی SWM G01 و G01 F:

آن طور که مشخص است، G01 و G01 F از نظر فنی و امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوتی ندارند و تنها در بحث تریم داخلی و طراحی با هم تمایز دارند. البته که می توان G01 F را با تریم داخلی G01 معمولی سفارش گذاری کرد.
این دو کراس اوور SWM در جایگاه کراس اوورهای متوسط قرار می گیرند و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز هستند. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی G01 و G01 F می رسد. هر دو این خودروها در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

برای آشنایی بیشتر با SWM G01 F و G01 معمولی، می توانید با کلیک بر روی لینک ویدیوی معرفی این خودروها را تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.