تست درایو محصولات “بیسو” در نمایشگاه خودروی تهران آغاز شد

تست درایو محصولات بیسو در نمایشگاه خودروی تهران آغاز شد
شرکت سیف خودرو که دومین حضور نمایشگاهی خود را در تهران تجربه می کند، از روز گذشته تست درایو بیسو T3 و T5 را در محوطه ی شهر آفتاب آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت که شریک تجاری بیسو چین به حساب می آید و چند وقتی است تولید دو کراس اوور این نشان خودروسازی را در مرتب خودرو آغاز کرده است، در سومین نمایشگاه خودروی تهران با نمونه های تولید داخل بیسو T5 و T3 حاضر شده و سعی دارد تا در این مدت جذب مشتری خوبی را برای خود داشته باشد.
سیف خودرو از روز گذشته مرحله ی جدید پیش فروش بیسو را در کشور آغاز کرده و مشتریان می توانند پیش از خرید این خودروهای کراس اوور تجربه ی رانندگی با آن ها را در نمایشگاه خودروی تهران ۹۷ به دست آورند. در حال حاضر این شرکت یک دستگاه بیسو T3 و یک دستگاه بیسو T5 را جهت برگزاری تست درایو به شهر آفتاب آورده و در صورتی که فردی بخواهد تجربه ی رانندگی با این دو کراس اوور را به دست آورد، می تواند با مراجعه به غرفه ی سیف خودرو در سالن A4، هماهنگی لازم جهت رانندگی با این خودروها را انجام دهد.
با توجه به اینکه محصولات بیسو به فناوری توربو مجهز هستند و از سویی حجم موتور آن ها نسبت به بسیاری از رقبا کمتر است، بدیهی است که رانندگی با T3 و T5 می تواند اطلاعات قابل لمس بهتری را در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرار دهد. زیرا هر فردی را شرکت در تست درایوهای مختلف و به دست آوردن تجربه ی رانندگی اولیه، می تواند حداقل پیش از خرید آگاهی به مراتب کاملتری را نسبت به خواندن و دیدن اطلاعات فنی به دست آورد و با توجه به نیاز خود انتخاب کاملتری را داشته باشد.
در حال حاضر با آغاز فعالیت بیسو با شرکت سیف خودرو شاهد آن هستیم که وقتی این نشان پا به نمایشگاه های خودروی مختلف می گذارد، حتما برنامه ی تست درایو را هم تدارک می بیند تا با این کار افراد بیشتری را با محصولات خود آشنا کند.
بیسو T5 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۱۵ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ های جلو می رسد. همچنین بیسو T3 پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ۱۳۳ اسب بخار با گشتاور ۱۸۶ نیوتون متر دارد و توان آن با یک جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو می رسد. بیسو T3 نیز با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین مشخصات دیگر با خودروهایی چون جک S3، چانگان CS35 ، هایما S5 توربو و هاوال H2 رقابت می کند. این خودرو هم به احتمال زیاد با قیمتی مشابه به خودروهایی چون چری تیگو۵، هاوال H2 و… عرضه می شود. با توجه به ابعاد خودروهای معرفی شده، احتمال دارد که بیسو T5 با قابلیت عرضه به عنوان یک کراس اوور ۷ نفره در رده محصولاتی چون بی وای دی S7 و جک S7 به بازار عرضه شود و قیمتی فراتر مشابه به این خودروها را داشته باشد.
وجود امکاناتی نظیر رادار خطی، رادار نقطه کور، سقف پانارومیک، ۸ کیسه هوا، سیستم تهویه مستقل و اتوماتیک، ۷ صندلی، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه ای، سامانه ی کمکی پارک هوشمند، کروزکنترل، کامپیوتر سفر، سیستم صوتی و تصویری حرفه ای، سنسور نور و باران، صندلی برقی راننده و شاگرد، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک و اتوهلد، تریم داخلی چرم و… باعث می شود تا بیسو T5 بتواند رقابت خوبی را با هم کلاسان چینی خود داشته باشد. البته که سبک طراحی این کراس اوور لوکس چینی بیشتر بر اساس سلیقه ی غربی ها و اروپایی ها است و در آن اصول خودروهایی چون رنو اسپس دیده می شود.
بیسو T3 هم در ۶ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، کروزکنترل، محدودکننده ی سرعت، دوربین جلو و عقب، سقف پانارومیک، سیستم تهویه الکتریکی دستی، کامپیوتر سفر، مانیتور، آینه ی حساس به نور، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، تریم داخلی چرم، رادار خطی، رادار نقطه کور، ثبت وقایع رانندگی، و… دیده می شود.


شما مخاطبان می توانید برای تماشای ویدیوی تست و بررسی بیسو T3 و شتاب آن بر روی لینک ها کلیک کنید.


پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.