ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد

ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
این طور به نظر می رسد که «ب ام و» هیچ زمانی را برای معرفی مدلی جدید در سری ۸ از دست نمی دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پس از معرفی مدل کوپه و کانورتیبل و اخباری مبنی بر معرفی M8 از سری ۸، اکنون نوبت به خودروی چهاردر «گرن کوپه» رسیده است. تولید خودروی جدید گرن کوپه از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.
ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
به منظور جانمایی ۵ صندلی و ۲ درِ اضافه برای مدل گرن کوپه، ب ام و طول بدنه از شیشه جلو تا شیشه عقب را به میزان ۲۳ سانتی متر افزایش داده است. ب ام و سری ۸ گرن کوپه به میزان ۳ سانتی متر پهن تر و ۵.۵ سانتی متر بلندتر است و فاصله طولی بین محورهای جلو و عقب (ویل بیس) به میزان ۲۰ سانتی متر افزایش پیدا کرده است.
ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
با بهره گیری از طراحی جدید، فضای سر برای سرنشینان جلو به میزان ۰.۵ سانتی متر و برای سرنشینان عقب به میزان ۸.۶ سانتی متر افزایش یافته است. بیش ترین تغییرها در قسمت فضای عقب انجام گرفته و اکنون فضای پای سرنشینان عقب به میزان ۱۸ سانتی متر و فضای شانه ها به میزان ۱۹.۵ سانتی متر بیش تر شده است.
ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
شرکت ب ام و برای مدل M850i گرن کوپه، پیشرانه ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۴۹ نیوتن متر گشتاور را درنظر گرفته است. مهندسان ب ام و، سقف سرعت خودرو را در حالتی که لاستیک های چهار فصل زیر خودرو قرار گرفته باشد، به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود کرده اند.
ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
این سرعت برای حالتی که لاستیک های پرفورمنس زیر خودرو باشد، به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش می یابد. انتقال قدرت توسط جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک استپ ترونیک به تمامی چرخ ها صورت می گیرد.
ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
برای سری ۸ گرن کوپه، پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی تویین توربو هم قابل سفارش است. این پیشرانه ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۹۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با استفاده از این پیشرانه، دو انتخاب دیفرانسیل عقب ۸۴۰i و تمام چرخ محرک ۸۴۰i xDrive برای گرن کوپه موجود است.
ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
به گفته شرکت ب ام و، سری ۸ گرن کوپه با پیشرانه ۸ سیلندر قادر است در زمان ۳.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. این شتاب گیری برای مدل ۶ سیلندر در مدت زمان ۴.۹ ثانیه انجام می گیرد، در حالی که با انتخاب مدل دو دیفرانسیل، زمان شتاب گیری ۰.۳ ثانیه کاهش می یابد.
ب ام و سری ۸ گرن کوپه معرفی شد
عرضه ب ام و سری ۸ گرن کوپه از شهریور ماه امسال آغاز می شود. قیمت این خودرو برای مدل ۸۴۰i ۸۴.۹۰۰ دلار، برای مدل ۸۴۰i xDrive ۸۷.۸۰۰ دلار و برای مدل M850i xDrive گرن کوپه به ۱۰۸.۹۰۰ دلار می رسد. مبلغ ۹۹۵ دلار هم به منظور هزینه تحویل به قیمت این خودروها اضافه می شود.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.