بازگشت اسطوره 70 ساله

بازگشت اسطوره 70 ساله

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

لندروور ۷۰ سالگی خود را با بازسازی اولین لندروور سری یک مدل ۱۹۴۸ جشن می‌گیرد. این خودرو که در واقع اولین نسخه پیش‌ تولید سری یک لندروور در سال ۱۹۴۸ بوده که بعدها به تولید این سری، ختم شد. این خودروی خاص، در نمایشگاه خودروی آمستردام در همان سال به نمایش گذاشته شد و از سال ۱۹۵۰ به بعد، از آن خبری نبود تا اینکه در سال ۲۰۱۶ در باغی در منطقه بیرمنگام پیدا شد.
به گزارش خودرونویس، لندروور از این فرصت استفاده کرده و شانس خود را امتحان می‌کند تا این خودروی کلاسیک ارزشمند را به مناسبت جشن ۷۰ سالگی خود بازسازی کند. شرکت خودروسازی جگوار لندروور قصد دارد که این خودروی کلاسیک را که قسمت‌های زیادی از بدنه آن به دلیل رها شدن به حال خود، پوسیده شده است و حدود ۶۳ سال از تولید آن می‌گذرد، بازسازی کند.

بازگشت اسطوره 70 ساله

تیم هانیگ(مدیر بخش کلاسیک شرکت جگوار لندروور)، بیان کرد که این خودرو، یکی از ماندگارترین خودروهای تاریخ خودروسازی جهان است و برای آن جایگزینی وجود ندارد، چراکه اولین نسخه پیش تولید لندروور بوده است و بازسازی این خودرو در همین بخش انجام می‌شود تا هریک از قطعات خودرو، همانند سال ۱۹۴۸ بر روی خودرو نصب شود و تفاوتی بین نمونه بازسازی شده و اولیه نباشد.

بازگشت اسطوره 70 ساله

شرکت لندروور بیان کرده که این خودروی کلاسیک را به تریم Huey مجهز خواهد کرد، این تریم دارای بدنه آلومینیومی ضخیم‌تر، شاسی گالوانیزه و اتاق با قابلیت برداشتن، است. همچنین لندروور بیان کرده که رنگ نهایی این خودروی بازسازی شده، سبز لیمویی خواهد بود.
شرکت لندروور، مالکان قبلی این خودرو را دعوت می‌کند تا مراحل بازسازی این خودرو را از نزدیک مشاهده کنند. پیش‌بینی می شود که بازسازی اولین لندروور تولید شده توسط این کارخانه، تا اواخر سال ۲۰۱۸ زمان نیاز داشته باشد، بنابراین در اواخر امسال، شاهد تردد این خودروی کلاسیک ارزشمند در خیابان‌ها هستیم.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.