انتشار تصاویر رسمی جیلی امگرند GL

جیلی امگرند GL 2020

کمپانی «جیلی» به تازگی تصاویر رسمی از نسخه «GL امگرند» را منتشر کرده است. مدلی که در طراحی خارجی و داخلی تفاوت هایی نسبت به امگرند معمولی دارد.

مدیران 777 مدیران 777

اولین تغییر که در نگاه اول می توان دید، تغییر در طراحی ورودی هوا در قسمت پایینی سپر است. جلوپنجره و ورودی های هوا طرحی آبشاری به خود گرفته اند و خطوط کرومی Lشکل در کناره ها و در دور جلوپنجره ظاهر خودرو را به مراتب از نسخه قبل زیباتر کرده است. خطوط طراحی پیچیده تر در کنار رینگ های آلومینیومی جدید باعث شده است این خودرو در طراحی نمای کناری بدنه هم از مدل قبلی متمایز شود. در عقب چراغ های چندضلعی به وسیله خطی کرومی در وسط به هم متصل شده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
جیلی امگرند GL 2020

درون تریم کلی به رنگ قهوه ای تغییر رنگ داده است و در داشبورد و کنسول از طرح پیانویی مشکی استفاده شده است. نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی در وسط سیستم اطلاعات و سرگرمی جیلی را در آخرین نسخه در اختیار راننده می گذارد. این سیستم با قابلیت اتصال به اینترنت شبکه را برای ۵ دستگاه دیگر به اشتراک می گذارد. گفتنی ست خریداران این خودرو تا ۵ سال اشتراک رایگان اینترنت این سیستم را دارند و نیازی نیست برای اینترنت خودروی خود هزینه ای پرداخت کنند.

جیلی امگرند GL 2020

اما زیر کاپوت این خودرو دو موتور ۱٫۴ لیتری و ۱٫۵ لیتری توربوشارژ داریم که نهایت قدرت ۱۴۱ اسب بخار و ۱۷۷ اسب بخار را دارند. سیستم انتقال قدرت در سه حالت برای این خودرو قابل سفارش است. جعبه دنده ۶ دنده دستی، جعبه دنده دوکلاچه ۷ دنده اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت CVT برای جیلی امگرند GL قابل سفارش هستند.

جیلی امگرند GL 2020

از دیگر آپشن های این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهویه دوگانه اتوماتیک

گرم کن صندلی های جلو

ترمز پارک برقی

تنظیم حالت های رانندگی

رادار نقطه کور

رادار خطی

سیستم پیشگیری از تصادف

دوربین ثبت وقایع

سنسور نور و باران

سامانه کنترل پایداری

فرمان کمکی برقی

و…

جیلی امگرند GL 2020

جیلی چند سالی است که در بازار ایران هم حضور دارد و مدل های مختلفی هم عرضه کرده است و در حال حاضر جیلی GC6 در «خودروسازان بم» به روش CKD تولید می شود. پیش از آغاز تحریم ها قرار بود شرکت «آرین خودرو»، زیرمجموعه هلدینگ ناصح، بخشی از محصولات لوکس این نشان چینی را به صورت وارداتی عرضه کند. همچنین خودروسازان بم درحال فراهم کردن مقدمات مونتاژ محصولات جدید سری امگرند جیلی در ایران بود. پس از اعمال تحریم ها کمپانی جیلی فعالیت خود را با آرین خودرو به حالت تعلیق درآورد و حتا در بحث خدمات پس از فروش هم نتوانست خدمات قابل قبولی را به مشتریان ایرانی عرضه نماید.

جیلی امگرند GL 2020

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.