آغاز تولید آزمایشی ایران خودرو کرمانشاه

آغاز تولید آزمایشی ایران خودرو کرمانشاه
تولید آزمایشی شرکت ایران خودرو کرمانشاه آغاز شد.
به گزارش ایسنا، محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه در جریان بازدید خبرنگاران از این شرکت، اظهار کرد: ایران خودرو کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است که از اول مهر ۱۳۹۴ استارت احداث این پروژه زده شد.
به گزارش ایسنا وی با اشاره به اشتغال حدود ۲۰۰ نفری این پروژه در زمان ساخت، گفت: هم اکنون خط تولید این شرکت آماده است و از امروز تولید آزمایشی را شروع می کنیم.
ملکی ظرفیت تولید این کارخانه را مونتاژ سالانه ۱۵ هزار دستگاه پژو پارس اعلام کرد و گفت: حداکثر تا دو ماه آینده به این ظرفیت تولید خواهیم رسید.
وی سرمایه گذاری انجام شده برای احداث این واحد را ۵۷ میلیارد تومان اعلام کرد که ۴۵ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات پرداختی بانک صنعت و معدن و ۱۲ میلیارد تومان دیگر از محل آورده شرکت ایران خودرو تامین شده و گفت: تاکنون بیش از ۷۵ میلیارد تومان از این منابع جذب شده است.
وی اشتغال این شرکت در فاز اول را ۱۸۷ نفر عنوان کرد که ۸۵ نفر آنها که همگی بومی هستند پس از فراخوان در نشریات استان و از طریق آزمون جذب شده اند و گفت: مابقی نیروها نیز بتدریج جذب و مشغول بکار می شوند.
ملکی گفت: در برنامه داریم تا پایان سال با راه اندازی شیفت دوم، هم تولید را دو برابر کنیم و هم اشتغال واحد را به ۳۲۰ نفر افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون سالن تولید آماده بهره برداری است، گفت: مقداری از کارهای جانبی نظیر محوطه سازی و آسفالت خیابانها و پارکینگ کارخانه بدلیل بارندگی باقی مانده که تا دو هفته آینده انجام خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه احتمال دارد در فازهای بعدی خودروی جدیدی در این شرکت تولید شود، گفت: این امر به تصمیم شرکت ایران خودرو بستگی دارد.
ملکی ادامه داد: ابتدا قرار بود این شرکت با مشارکت ایران خودرو و تامین اجتماعی احداث شود که تامین اجتماعی از مشارکت در پروژه انصراف داد، اما ایران خودرو برار اجرای این مصوبه سفر مقام معظم رهبری، مالکیت ۱۰۰ درصدی را پذیرفت و آن را انجام داد.
وی در خصوص زمان افتتاح رسمی این پروژه نیز گفت: این امر به تصمیم مسئولین شرکت ایران خودرو و استان بستگی دارد.

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.