فولکس واگن تیگوان R بدون پوشش مخصوص در خیابان دیده شد

فولکس واگن تیگوان R بدون پوشش مخصوص در خیابان دیده شد
هر وقت R پسوند نام یک خودرو از فولکس واگن قرار می گیرد، می دانیم با یک خودروی اسپرت جذاب رو به رو هستیم. اکنون نمونه ای جدید از فولکس واگن تیگوان R با چهار خروجی اگزوز اسپرت شکار شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حال که کراس اوور جدید آئودی RS Q3 هم شکار شده است، می توانیم مطمئن باشیم تیگوان R با این خودرو رقابت جذابی را رقم خواهد زد.
فولکس واگن تیگوان R بدون پوشش مخصوص در خیابان دیده شد
نمونه تیگوان R نخستین بار در اکتبر ۲۰۱۶ هنگام تست در پیست نوربرگ رینگ دیده شد. اکنون این نمونه، بدون پوشش مخصوص در خیابان ها تردد می کند، در نتیجه می توان انتظار معرفی رسمی این خودرو را تا پایان سال ۲۰۱۹ داشت. با معرفی این نمونه، تیگوان R بالاتر از خودروی تازه معرفی شده T-Roc R قرار خواهد گرفت و مدتی بعد سبد محصولات R فولکس واگن با معرفی نمونه آرتئون R تکمیل خواهد شد.
فولکس واگن تیگوان R بدون پوشش مخصوص در خیابان دیده شد
پیش بینی می شود زیر کاپوت نسخه به روز رسانی شده، موتور ۲ لیتری بنزینی توربوشارژ قرار بگیرد. با درنظر گرفتن قدرت ۳۰۰ اسب بخاری نمونه T-Roc و وزن بالاتر تیگوان، می توان انتظار داشت قدرت این موتور از نمونه T-Roc R بیش تر باشد. با وجود شایعه های اخیر مبنی بر تولید نسخه ای جدید از فولکس واگن گلف با موتور ۲ لیتری توربوشارژTSI با ۴۰۰ اسب بخار قدرت، به نظر می رسد فولکس واگن توانایی افزایش قدرت تیگوان تا این حد را هم داشته باشد.
فولکس واگن تیگوان R بدون پوشش مخصوص در خیابان دیده شد
تیگوان R بر اساس عادت مرسوم کراس اوورهای سری R از سیستم چهار چرخ متحرک (۴Motion) بهره خواهد برد و شوکه کننده نخواهد بود اگر این نمونه تنها با جعبه دنده DSG عرضه شود. هنوز اطلاعی از قیمت این نمونه در دسترس نیست، اما تیگوان R به یقین از نمونه T-Roc R با قیمت ۴۰ هزار دلار، گران تر و در مقایسه با کراس اوور ۵ سیلندر آئودی RS Q3، ارزان تر خواهد بود.


نمایشگاه فرانکفورت امسال که در شهریور ماه برگزار می شود، فرصت مناسبی برای فولکس واگن است تا بتواند نمونه تیگوان R را در کنار هاچ بک الکتریکی I.D معرفی کند. افزون بر این، شایعه هایی مبنی بر تولید نمونه کوپه از تیگوان نیز وجود دارد، اما هیچ چیز تاکنون تایید رسمی نشده است.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.