سوزوکی GSX-8R در نمایشگاه EICMA 2023 به نمایش گذاشته شد

سوزوکی GSX-8R
سوزوکی GSX-8R

سوزوکی با دو مدل جدید GSX-8R و GSX-S1000GX در EICMA 2023 روی صحنه EICMA رفته است. هر دوی این موتورسیکلت ها در محل این نمایشگاه در میلان ایتالیا به نمایش گذاشته شده اند و مشخصات آن ها نیز تا حدودی فاش شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

موتورسیکلت GSX-8R با فاسیای نوک تیز خود ظاهری اسپرت دارد. قسمت جلویی ترکیبی از پنل های بدنه تیز، ویزور شفاف و مجاری در کنار چراغ جلوست. وقتی صحبت از روشنایی می شود، GSX-8R جدید دارای LEDهای پروژکتوری به صورت عمودی است. در مقایسه با یک سوپراسپرت کامل، GSX-8R کمی آرام به نظر می رسد، زیرا بیش تر به موتورسیکلت های تورینگ شباهت دارد.

نیروبخش GSX-8R جدید یک موتور ۷۷۶ سی سی دو سیلندر خطی خنک کننده مایع است. سوزوکی هنوز آمار خروجی را فاش نکرده است. این موتور از ویژگی های ride-by-wire، کمک دور کم، کنترل کشش، شیفتر دو جهت، حالت های سواری مختلف، ABS و استارت آسان نیز برخوردار است. سخت افزار سوزوکی GSX-8R شامل یک قاب فولادی تعلیق شده بر روی دوشاخ Showa SFF-BP است. ترمزهای آن شامل یک دیسک دوگانه ۳۱۰ میلی متری در جلو و یک دیسک ۲۴۰ میلی متری در عقب است که به چرخ های آلومینیومی ریخته گری ۱۷ اینچی با تایرهای Dunlop RoadSport 2 متصل می شوند.

۴ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.