جکو آفرود کلاسیک را با رانندگی هوشمند متحول می کند

اکوسیستم آفرود جکو
اکوسیستم آفرود جکو

جکو (JAECOO) در یک کنفرانس ایجاد اکوسیستم کاربرمحور، که در اواسط اکتبر با موفقیت به پایان رسید، بر افزایش ارزش کاربران، شکستن مرزهای سناریوهای آفرود و شهری و غنی سازی مداوم اکوسیستم آفرود تأکید کرد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، خودروهای مودیفای شده رسمی که توسط جکو در طول این رویداد رونمایی شد، فرهنگ آفرود و روح نوآورانه را درهم آمیخت و تصوری از تطبیق پذیری بی حد و حصر را در بین کاربران به نمایش گذاشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

جوانان امروزی پیوسته در تلاش هستند از محدودیت های زندگی روزمره عبور کنند و به دنبال تجربیات سفر غنی تر و باکیفیت تر باشند. آفرود دیگر فقط مربوط به زمین های ناهموار نیست، به یک نماد فرهنگی و سبک زندگی تبدیل شده است. همان طور که Shawn Xu، مدیر عامل جکو، در طول کنفرانس تأکید کرد: «هدف ما این است که با کاربرانی که از خودرو برای سبک شخصی خود استفاده می کنند ارتباط برقرار کنیم، اما این ارتباط بیش تر در مورد نگرش به زندگی و حلقه های اوقات فراغت شخصی است.»

جکو به عنوان یک نام تجاری، نه تنها بر ایجاد یک تجربه رانندگی نهایی تمرکز دارد، بلکه می‌خواهد از طریق یک اکوسیستم کاربرمحور به صورت فراگیر با جوانان ارتباط برقرار کند. به عنوان مثال، در طول کنفرانس، جکو یک منطقه نمایشگاهی در فضای باز با عنوان «ماشین + زندگی» را ایجاد کرد که در آن، چادرها، بادگیرها، کیسه‌های گلف و سایر محصولات لوازم جانبی نمایش داده می‌شد. این رویکرد، با محصولات بهتر و ایده های خلاقانه، با یک زندگی زیبا هماهنگ می شود.

در آینده، جکو به گسترش نقاط تماس برند خود، کشف محصولات جدید، کاوش در صحنه های جدید و ایجاد اکوسیستمی از لوازم جانبی با کاربران ادامه خواهد داد و سبک زندگی پر از ظرافت را ترویج خواهد کرد. اگر اکوسیستم نشان دهنده یک پیوند عاطفی عمیق بین برند و کاربران باشد، آن گاه محصول بهترین رسانه ای است که از طریق آن کاربران یک برند را درک می کنند و هسته رقابت پذیری خودرو را تشکیل می دهند.

جکو با بهره گیری از پیشرفت تکنولوژیکی گروه مادر خود، متعهد به پیشی گرفتن از کلاسیک ها و ایجاد قله ای از نوآوری های تکنولوژی آفرود است. ARDIS (سیستم هوشمند تمام سطوح) به عنوان سیستم منحصربه‌فرد جکو قابلیت‌های رانندگی خارق‌العاده‌ای از جمله هفت حالت رانندگی مانند شن، برف، گل و لای و خارج از جاده را ارائه می‌کند که حتا رانندگان تازه‌کار را قادر می‌سازد از آفرود لذت ببرند.

در طول کنفرانس ایجاد اکوسیستم کاربرمحور، جکو آخرین نسل فناوری هیبریدی PHEV خود را به نمایش گذاشت که تکامل محصول سبز را نیز در کنار اهداف خود پیش می برد. با ترکیب فناوری های آفرود و فناوری سبز، جکو چشم اندازهای SUV خارج از جاده را تغییر می دهد و به کاربران امکان سفر با کربن کم در همه حالات و در عین حال با کارایی و عملکرد بالا را می دهد.

این فناوری ها همان قابلیتی است که جلب توجه جهانی را به پرچم داران جکو، J7 و J8، توضیح می دهد. در حال حاضر، J7 در اروپای شرقی عرضه شده است و J8 قرار است در فوریه سال آینده عرضه جهانی خود را آغاز کند. اکنون باید صبر کنیم و ببینیم چه شگفتی هایی به همراه خواهد داشت.

۴.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.