جکو به دنبال یک اکوسیستم سبز آفرودی

جکو

اخیراً، یک اطلاعیه رسمی از سوی جکو (JAECOO) منتشر شده است که از برنامه هایی برای میزبانی «کنفرانس جهانی خلق مشترک یک اکوسیستم با مالکان این برند» در اواسط اکتبر پرده برداری کرده است. این مناسبت از رسانه‌های جهانی خودرو، صنایع KOL و مالکان دعوت می‌کند در مورد مسیر توسعه سبز پایدار جکو و دیدگاه مشترک برای یک اکوسیستم مشترک بحث کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به عنوان یک برند جدید SUV شهری و آفرودی که در پی موج ابزارهای هوشمند و ظهور فرهنگ های آفرود شهری متنوع ساخته شده است، هدف این کنفرانس نشان دادن شخصیت های متمایز در اکوسیستم جکو است. اکنون پرسش این است که چگونه فرهنگ خارج از جاده به طور یکپارچه با فناوری سبز ترکیب می شود؟ این پرسشی است که صاحبان این برند مشتاقانه در انتظار جوابش مانده اند.

مدیران 777 مدیران 777

یک پارادایم جدید در جهان آفرود

اکنون که در عصر دیجیتال و پیشرفت های سریع قرار داریم، هر چیزی که به خودرو مربوط می شود باید مسیری پویا در راستای پیشرفت را طی کند. دارندگان این خودروها نیز در قلب این نوآوری قرار دارند و نقشی ضروری را در تکامل برند ایفا می کنند.

چه سناریوهایی در انتظار این خودروهاست؟

بخش اصلی این کنفرانس جکو با عنوان «نمایشگاه و فروش محصولات اکوسیستم» از نظرات مالکان منشأ می گیرد و به دارندگان خودرو بازمی گردد، از این رو، شاهد رونمایی جکو از یک خودروی اصلاح شده در مراسم افتتاحیه خواهیم بود. همراه با طیف وسیعی از تجهیزات جانبی نفیس مانند منابع برق در فضای باز، چادرها، پهپادها و عینک واقعیت مجازی، جکو قصد دارد تا از بینش و خلاقیت دقیق خود بهره ببرد و آرزوهای مالکان برای یک سبک زندگی تازه آف رودی را محقق کند.
امروز، وسایل نقلیه چیزی بیش از یک وسیله برای جا به جایی به شمار می روند و اکنون این وسایل حامل سبک زندگی ایده آل نیز شده اند. جکو از طریق این کنفرانس به دنبال مهار انرژی مالک است و با کمک آن ها تلاش دارد الگوی جدیدی را در زندگی سبز خارج از جاده ایجاد کند، از این رو، با چنین نگاهی انتظار می‌رود صاحبان و رسانه‌های جهانی نمایشگاه محصولات اکوسیستم جکو را مورد توجه قرار دهند و این اقدام می تواند الهام بخش برای سایر فعالان صنعت نیز باشد.

نگاهی اجمالی به قابلیت های محصول هوشمند آفرودی جکو

اگر این نمایشگاه به عنوان ویترینی از فلسفه مالک مشترک جکو عمل کند، برنامه «روز فناوری» در «کنفرانس جهانی خلق مشترک یک اکوسیستم با مالکان این برند» جکو آماده است تا مهارت های فنی خود را به رخ بکشد؛ در میان موج هوشمندسازی خودروها، یک خودروی برتر است که از نظر تکنولوژیکی و هوشمندتر با نیازهای مالک هماهنگ‌ می شود. در این باره، جکو، با رویکرد رویایی خود، در خصوص هوش شهری یک SUV آفرودی به وضوح به دنبال هماهنگ سازی خود با نیازهای مالک است، مسئله ای که در جکو ۷ به خوبی مشاهده شد. جکو ۷، که با تخصص و مهارت تیم‌های طراحی سطح بالا از بریتانیا و آلمان تلفیق شده است، شعار «از کلاسیک، فراتر از کلاسیک» را به تصویر می‌کشد.

این خودرو دارای صفحه‌نمایش سقفی کمیاب ۱۴.۸ اینچی در کلاس خود، داشبورد ۱۰.۲۵ اینچی فول ال سی دی و فرمان چندمنظوره ته تخت سه پره است که در کنار هم یک فضای هوشمند مانند کابین خلبان را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، ادغام چیپ‌ست Qualcomm Snapdragon 8155 رابط کاربری روان‌تری را برای مالک ایجاد می‌کند، در حالی که، ویژگی‌هایی مانند نمایشگر هدآپ W-HUD تجسم ترکیب هماهنگ فناوری و لذت رانندگی را ارائه می دهد. در کنار آن ها، سیستم هوشمند اختصاصی ARDIS برای سطوح متنوع زمین طراحی شده است و تجربه رانندگی هوشمند بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بخش «روز فناوری» از کنفرانس مالکان، چهار فن‌آوری اصلی جکو ۷ را معرفی می‌کند و نگاهی گذرا به هوش پیشرفته آفرودی و جهت‌گیری تحقیق و توسعه آینده برند جکو ارائه می‌کند، از این رو، برداشت می شود جکو، که تلاش در تولید مشترک با مالک و توسعه پایدار دارد، از قابلیت‌های محصول قوی و اکوسیستم فراگیرتری استفاده خواهد کرد. با ساختن یک محصول با ظرافت فزاینده و متناسب با سناریوهای مختلف، بسیاری مشتاقانه در انتظار کنفرانس جهانی جکو هستند، که در اکتبر امسال برگزار می شود، تا فصلی تازه در حوزه جهانی شاسی بلندهای آفرود شهری را آغاز کند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.