معرفی جنسیس X کانورتیبل کانسپت

جنسیس X کانورتیبل

جنوب کالیفرنیا به استفاده از خودروهای روباز معروف است و جنسیس قصد دارد با محصولی کانورتیبل، این بخش از بازار کالیفرنیا را تحت الشعاع خود قرار دهد. محصولی که اکنون کانسپت آن روانه نمایشگاه لس آنجلس شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جنسیس برای نمایشگاه خودرو لس آنجلس (LA Auto Show) علاوه بر محصولات خاص خود نظیر جنسیس  G90، سومین کانسپت خود را با نام جنسیس X کانورتیبل تدارک دیده است.

نمای ظاهری جنسیس X کانورتیبل

جنسیس X کانورتیبل

نمای ظاهری این کانسپت بر مبنای زبان طراحی موسوم به Athletic Elegance شکل گرفته است و در جزییات بدنه سعی شده است کوچک ترین اضافه کاری صورت نگیرد. کسانی که با کانسپت های جنسیس X و جنسیس X اسپیدیوم آشنایی داشته باشند، شباهت های زیادی میان این کوپه کانورتیبل جذاب و خانواده اش را در بخش طراحی ظاهری مشاهده می کنند؛ از کاپوت بلند خودرو گرفته تا شکل و شمایل خوشحال و خندان نمای جلو و خط شخصیت نمای کناری با قوس ملایم و…، همه و همه مواردی هستند که شباهت بی چون و چرای این کانسپت جذاب با سایر اعضای خانواده اش را به رخ می کشند. 

نکته جالب توجه در خصوص این کوپه کانورتیبل، سقف آن است که حتا در حالت بسته بودن نیز از نوع مونروف است و سرنشینان می توانند آسمان آفتابی یا مهتابی را به وضوح ببینند. جنسیس از بخش فنی این کانسپت هیچ سخنی به میان نیاورده است.

جنسیس X کانورتیبل

فضای داخلی

جنسیس X کانورتیبل یک کانسپت چهارنفره با داشبوردی خلبانی و راننده محور است. درون کابین نیز سعی شده است تا حد امکان از قوس های موجود در طراحی بدنه الهام گرفته شود و بی تردید یکی از جذاب ترین بخش های داخلی این خودرو، کلاستر دیجیتالی آن و تلفیقش با پنل دیجیتالی کنسول میانی با قوسی تقریباً ۹۰ درجه و بسیار زیباست.

کابین جنسیس X کانورتیبل

سبک طراحی داخلی درها به گفته طراحان کمپانی جنسیس از معماری کره ای الهام گرفته شده است و حتا رنگ تریم داخلی نیز، به نام Giwa Navy، رنگی است که اغلب در معماری های کره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

لوک دانکر وُلک از مدیران ارشد جنسیس

جنسیس X کانورتیبل

خانواده X به وضوح رشد احساسی و عضلانی برند جنسیس را به نمایش می گذارد و ما در خانواده این محصولات سعی کردیم تعامل‌مان با اتمسفر پیرامونی بیش تر شود. جنسیس برندی است که محصولاتش را برای لذت مشتریانش ارائه می دهد.

جنسیس X کانورتیبل

احتمال عرضه

علیرغم نزدیک بودن خانواده X به محصولات تولید انبوه (از نقطه نظر طراحی خارجی و داخلی)، کمپانی جنسیس از این خانواده برای معرفی زبان طراحی محصولات آینده اش استفاده می کند و بنابراین انتظار نداشته باشید که به این زودی ها شاهد کوپه یا کوپه کانورتیبلی این چنین جذاب از برند جنسیس در شوروم های این شرکت باشید.

رضا صفرآبادی فراهانی

پایگاه خبری اسب بخار

جنسیس X کانورتیبل در کدام نمایشگاه معرفی می شود؟

جنسیس برای نمایشگاه خودرو لس آنجلس (LA Auto Show) علاوه بر محصولات خاص خود نظیر جنسیس  G90، سومین کانسپت خود را با نام جنسیس X کانورتیبل، تدارک دیده است.

زبان طراحی جنسیس X چیست؟

نمای ظاهری این کانسپت بر مبنای زبان طراحی موسوم به Athletic Elegance شکل گرفته است و در جزییات بدنه سعی شده است کوچک ترین اضافه کاری‌ای صورت نگیرد. کسانی که با کانسپت های جنسیس X و جنسیس X اسپیدیوم آشنایی داشته باشند، شباهت های زیادی میان این کوپه کانورتیبل جذاب و خانواده اش را در بخش طراحی ظاهری مشاهده می کنند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.