دو آپشن جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک معرفی شد

دنا پلاس توربو اتوماتیک با دو آپشن جدید معرفی شد
دنا پلاس توربو اتوماتیک با دو آپشن جدید معرفی شد

گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط فروش اخیر خود قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک را افزایش داد. در بخشنامه فروش ایران خودرو اعلام شده است که این خودرو با کد کلاس جدید ۷۰۷۰۹ به بازار می آید و در این تیپ دنا پلاس توربو اتوماتیک دو آپشن جدید اضافه شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیش از این دنا پلاس توربو اتوماتیک با کد کلاس ۷۰۷۰۲ به بازار عرضه می شد. اما حال قرار است تا این سدان پرفروش ایران خودرو با کد کلاس ۷۰۷۰۹ و دو آپشن جدید به بازار بیاید. با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی خبرنگار اسب بخار به خاطر الزامی شدن برخی ویژگی ها مانند سنسور نور (Auto Light) در اکثر خودروهای تولیدی، ایران خودرو از کیت رایج سنسور نور خود برای دنا پلاس توربو اتوماتیک استفاده کرده است که در کنار این قابلیت، ویژگی سنسور باران را هم برای این خودرو فعال نموده است. لازم به ذکر است که دنا پلاس توربو اتوماتیک با کد کلاس ۷۰۷۰۹ متفاوت از نسخه EFP یا همان دنا جوانان بوده و صرفاً دو قابلیت سنسور نور و باران به صورت استاندارد برای آن فعال شده است. لذا از این پس دنا پلاس توربو اتوماتیک صرفاً با کد کلاس ۷۰۷۰۹ تولید می شود و به خاطر استانداردهای الزامی، دو قابلیت رفاهی و ایمنی را به صورت رسمی خواهد داشت.

نام خودرودنا پلاس توربو اتوماتیک کلاس ۷۰۷۰۲دنا پلاس توربو اتوماتیک کلاس ۷۰۷۰۹
قیمت مصوب (تومان)۳۹۸.۳۹۷.۳۰۰۴۱۱.۲۲۸.۹۰۰

مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک کد کلاس ۷۰۷۰۹

دنا پلاس توربو اتوماتیک با کد کلاس ۷۰۷۰۹ به پیشرانه ۱۶۴۵ سی سی توربوشارژر TC7 یا همان EF7 توربو مجهز است. این پیشرانه قدرت ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی دنا پلاس توربو اتوماتیک می رساند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک کلاس ۷۰۷۰۹ به فرمان کمکی برقی، سانروف، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، آینه های تاشو برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، صندلی های برقی جلو، تهویه اتوماتیک، زیر آرنجی جلو و عقب، چهار کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور باران، ترمز ABS و EBD، تریم داخلی پارچه ای، تنظیم حالت رانندگی اسپرت و برفی، قابلیت تیپ ترونیک جعبه دنده و… مجهز است.

۴.۳ امتیاز از ۵۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.