جی ام سی یوکان دنالی مدل 2025 ؛ غول فول سایز آمریکایی

جی ام سی یوکان دنالی 2025
جی ام سی یوکان دنالی ۲۰۲۵

جی‌ام‌سی یک مدل جدید یوکان (Yukon) را برای سال ۲۰۲۵ عرضه می‌کند. این شاسی‌بلند فول‌سایز دارای یک به‌روزرسانی شده است که تغییرات کوچکی را در چهره، طراحی داخلی و مقداری قدرت دیزلی بیش‌تر در زیر کاپوت آن به ارمغان می‌آورد. همچنین تریم جدید AT4 Ultimate برای این خودرو عرضه خواهد شد که ویژگی‌های لوکس بیش‌تری را به این مدل متمرکز بر آفرود تزریق می‌کند.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، درون این خودروی جدید، جایی است که بیش‌ترین تغییرات را در آن خواهید دید، مخصوصاً به لطف یک صفحه نمایش لمسی مرکزی ۱۶.۸ اینچی عمودی. این صفحه نمایش به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند به کاربر امکان سفارشی‌سازی مواردی مانند نقشه‌ها، عملکردهای صوتی و موارد دیگر را بدهد. این صفحه نمایش جدید به صورت استاندارد (غیر آپشنال) عرضه می‌شود و اگر این یک ابزار دیجیتالی کافی برای شما نیست، یک صفحه افقی ۸ اینچی آپشنال برای مسافران ردیف دوم برای کنترل تنظیمات سیستم‌های رفاهی در دسترس خواهد بود.

جی ام سی یوکان دنالی 2025
جی ام سی یوکان دنالی ۲۰۲۵

این صفحه نمایش یک تغییر جدی نسبت به یوکان ۲۰۲۴ به شمار می‌رود و به همین دلیل داشبورد نیز مجدداً طراحی شده است. این داشبورد کاملاً جدید با منافذ عمودی در دو طرف صفحه نمایش امتداد دارد. نمایشگر دیجیتال مقابل راننده در یک محفظه Yشکل تعبیه شده است، اما با وجود تغییرات، همچنان یک ردیف از دکمه‌ها را در پایه صفحه نمایش بزرگ برای ویژگی‌های پراستفاده خواهید دید.

جی‌ام‌سی علاوه بر این که مدل ۲۰۲۵ یوکان را مملو از فناوری‌های جدید کرده، سیستم‌های دستیار راننده بیش‌تر مانند ترمز ترافیکی عقب، هشدار دوچرخه‌سوار جانبی، ترمز عابر پیاده و دوچرخه‌سوار جلو و ترمز اضطراری اتوماتیک در تقاطع به صورت استاندارد در این خودرو قرار داده است، اما سیستم رانندگی بدون دست «سوپرکروز» و همچنین دید در شب با تشخیص حرارتی به صورت آپشنال برای یوکان جدید عرضه می‌شوند.

در زیر کاپوت یوکان ۲۰۲۵، همان موتورهای قبلی را خواهید یافت، اما یک تفاوت قابل توجه وجود دارد. موتور ۳ لیتری Duramax شش سیلندر خطی دیزلی توربوشارژ برای اولین بار در تمامی تریم‌ها از جمله AT4 در دسترس خواهد بود. این یک موتور قدرتمندتر است و ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۶۷۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که از ۲۷۷ اسب‌بخار و ۵۶۹ نیوتن متر در مدل ۲۰۲۴ بیش‌تر است. حداکثر ظرفیت یدک‌کشی یوکان ۲۰۲۵ بدون تغییر مانده و همان ۳۸۱۰ کیلوگرم است.

خودروی تازه‌وارد در مجموعه یوکان AT4 Ultimate است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این نسخه برتر AT4 است، با افزودنی‌های لوکس مانند صندلی‌های چرمی منحصر به فرد و تزیینات چوبی. AT4 همچنین دارای صفحه ضربه‌گیر جلو، چرخ‌های ۲۰ اینچی و سیستم تعلیق بادی است که می‌تواند تا دو اینچ افزایش ارتفاع یابد. Denali Ultimate عنوان پرچم‌دار خانواده یوکان را حفظ کرده است، با چرخ‌های عظیم ۲۴ اینچی، سیستم صوتی قدرتمند استریو Bose با ۲۲ اسپیکر، تزیینات چوبی و کرومی در سرتاسر فضای داخلی، و صندلی‌های ماساژور ۱۶ جهته.

در مورد استایل بیرونی، تغییرات ظریف به شمار می‌روند و مقداری از شمایل جی‌ام‌سی Sierra برقی را در چهره یوکان ۲۰۲۵ خواهید دید؛ مجموعه چراغ‌های اصلی جلوی جدید توسط دی‌لایت‌های بزرگ‌تر Cشکل احاطه می‌شوند که همگی در کنار یک جلوپنجره بزرگ قرار دارند که برای هر تریم منحصر به فرد است.

جی ام سی یوکان دنالی 2025
جی ام سی یوکان دنالی ۲۰۲۵

دانکن آلدرد، معاون جهانی بیوک و جی‌ام‌سی، می‌گوید: «پس از جی‌ام‌سی Acadia کاملاً جدید و نسل بعدی جی‌ام‌سی Terrain، اضافه شدن جی‌ام‌سی یوکان ۲۰۲۵ به‌روزرسانی شده، خط تولید بازنگری‌شده شاسی‌بلندهای جی‌ام‌سی را تکمیل می‌کند.»

جی ام سی یوکان دنالی 2025
جی ام سی یوکان دنالی ۲۰۲۵

قیمت جی‌ام‌سی یوکان ۲۰۲۵ اواخر امسال اعلام خواهد شد، اما قیمت اولیه پیشنهادی فروشندگان در محدوده حداقل ۶۰ هزار دلار محتمل است. قیمت گران‌ترین مدل، یعنی یوکان Denali Ultimate 2024، در حال حاضر از حدود ۱۰۵ هزار دلار شروع می‌شود. انتظار می رود مدل ۲۰۲۵ قیمت بیش‌تری داشته باشد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.