معرفی گک ترامپچی E9

گک ترامپچی E9
گک ترامپچی E9

به تازگی، کمپانی گک از ون لوکس و جدید ترامپچی E9 رونمایی کرده است؛ خودرویی با سبک طراحی متفاوت و البته چشم نواز به همراه امکانات رفاهی قابل توجه.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این روزها سگمنت MPV یا همان خودروهای چندمنظوره حسابی در بین خودروسازان محبوب شده است و هر یک به نوبه خود سعی می کنند سهمی از این بازار رو به رشد را کسب نمایند، پس باید انتظار حضور گسترده چینی های همیشه در صحنه را هم داشت، چراکه آن ها حتا از کوچک ترین روزنه ای برای کسب سود، رشد بازارهای هدف و گسترش سبد محصولات خود به آسانی نمی گذرند.

اندکی در خصوص گک و ترامپچی

اول از همه لازم است بدانید که ترامپچی یکی از زیرعنوان های گک به حساب می آید و تولد آن در سال ۲۰۱۰ اتفاق افتاد، اما خود کمپانی گک؛ گک یکی از بزرگ ترین خودروسازان چین است که با برند هایی همچون تویوتا، میتسوبیشی و هوندا همکاری گسترده ای داشته است و حتا مونتاژ محصولات‌شان را نیز برعهده دارد. در این بین، همکاری گک و تویوتا بسیار عمیق بوده و حتا منجر به تولید قوای پلاگین هیبریدی موسوم به THS نیز شده است.

طراحی ظاهری گک E9

گک ترامپچی E9
گک ترامپچی E9

گک E9 در قسمت دماغه دارای جلوپنجره ای بزرگ و فریم لس با خطوط کرومی افقی است. چراغ ها به وسیله یک نوار مشکی رنگ به یکدیگر متصل شده اند و دی لایت های E9 هم ما را به یاد محصولات جدید پژو نظیر ۵۰۸ و ۲۰۰۸ می اندازند.

در نمای عقب هم چراغ ها به صورت به هم پیوسته طراحی شده اند و در بخش انتهایی برای هماهنگی هر چه بیش تر با قسمت جلو، حالت عمودی به خود گرفته اند. دور تا دور بدنه در قسمت پایین شاهد یک کروم کاری زیبا هستیم که بر جنبه لوکس بودن خودرو می افزاید. رینگ ها نیز طرحی پرکار، براق و متناسب با سگمنت خودرو دارند و به جز نسخه نصب شده در تصاویر، مشتریان امکان انتخاب مدل های دیگر را نیز دارند.

بخش داخلی و امکانات E9

کابین گک ترامپچی E9
کابین گک ترامپچی E9

در بخش داخلی E9 شاهد طراحی یکپارچه و جالب توجهی هستیم. تریم داخلی به صورت دورنگ مشکی و قرمز در نظر گرفته شده و داشبورد متشکل از سه نمایشگر دیجیتالی است. نمایشگر مربوط به سیستم اطلاعات – سرگرمی E9 دارای ابعاد ۱۴.۶ اینچ و کلاستر و نمایشگر روبه‌روی سرنشین کناری هم هر یک در ابعاد ۱۲.۳ اینچ هستند. ردیف دوم خودرو دارای دو صندلی کاپیتانی است و برای تنظیم هر یک از آن ها یک صفحه مدل تبلت ۵ اینچی لحاظ شده است. به عنوان آخرین نمایشگر دیجیتالی این MPV هم باید به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی سقفی آن اشاره کنیم. سیستم صوتی یاماها با ۱۶ اسپیکر هم تکمیل کننده این سال سینما خواهد بود.

کابین گک ترامپچی E9
کابین گک ترامپچی E9

از امکانات ایمنی و رفاهی نسخه فول گک E9 می توان به مواردی همچون سیستم های کمک رانندگی ADAS، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، گرم‌کن و سردکن و ماساژور صندلی های ردیف دوم، گرم‌کن فرمان، سیستم اتو پارک و… اشاره کرد.

کابین گک ترامپچی E9
کابین گک ترامپچی E9

ابعاد گک E9

گک M8 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۱۹۳، ۱۸۹۳ و ۱۸۲۳ میلی متر و فاصله محوری این خودرو هم عدد بسیار خوب ۳۰۷۰ میلی متر است.

مشخصات فنی

پیشرانه گک ترامپچی E9
پیشرانه گک ترامپچی E9

گک ترامپچی E9 یک ون پلاگین هیبریدی به شمار می آید. این خودرو دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۸۲ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. گفته می شود مجموع قدرت و گشتاور ترکیبی پیشرانه برقی و بنزینی در این خودرو، حدود ۳۷۳ اسب بخار و ۶۳۰ نیوتن متر خواهد بود. گیربکس این خودرو هم از نوع ۲ سرعته DHT است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸.۸ ثانیه اعلام شده و گک E9 در حالت تمام برقی قادر به پیمایش ۱۰۶ کیلومتر است. این مسافت در حالت فول شارژ و باک بنزین پر به ۱۰۳۲ کیلومتر افزایش می یابد.

قیمت

گک ترامپچی E9 دارای قیمت پایه ۴۷ هزار دلار است و در نسخه های فول، بهای آن به ۵۵۶۰۰ دلار افزایش می یابد.

گک E9 چه مشخصاتی دارد؟

گک ترامپچی E9 یک ون پلاگین هیبریدی به شمار می آید. این خودرو دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۸۲ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. گفته می شود مجموع قدرت و گشتاور ترکیبی پیشرانه برقی و بنزینی در این خودرو، حدود ۳۷۳ اسب بخار و ۶۳۰ نیوتن متر خواهد بود.

گک ترامپچی E9 چه امکاناتی دارد؟

از امکانات ایمنی و رفاهی نسخه فول گک E9 می توان به مواردی همچون سیستم های کمک رانندگی ADAS، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، گرم‌کن و سردکن و ماساژور صندلی های ردیف دوم، گرم‌کن فرمان، سیستم اتو پارک و… اشاره کرد.

ترامپچی E9 چه قیمتی دارد؟

گک ترامپچی E9 دارای قیمت پایه ۴۷ هزار دلار است و در نسخه های فول بهای آن به ۵۵۶۰۰ دلار افزایش می یابد.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.