تست فنی گک ترامپچی GS8 در ایران ادامه دارد + گالری تصاویر

تست فنی گک ترامپچی GS8 در ایران ادامه دارد + گالری تصاویر
چندی پیش در تصویری از جانب اسب بخار اعلام شد که گویا کمپانی گک محصولات ترامپچی خود را برای عرضه به بازار ایران آورده است. حال گویا خودرویی که این روزها در جاده های کشور تست های تطبیق را پشت سر می گذارد، گک ترامپچی GS8 است. این خودرو بزرگترین محصول کمپانی گک و ترامپچی شناخته می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


گک ترامپچی GS8 تنها به موتور ۲ لیتری توربو ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتون مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن توان خودرو را به چهار چرخ خودرو می رساند. امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، تودوزی چرم، کروزکنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم پیشگیری از تصادف، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، گرمکن صندلی های عقب و فرمان،، قابلیت اتصال به خودرو از طریق تلفن همراه و کنترل کردن GS8، سیستم تهویه چهار کاناله، سیستم صوتی و تصویری حرفه ای و… در این خودرو وجود دارد. خودروهای گک و ترامپچی از نظر سطح کیفیت، فناوری، امکانات و ایمنی در سطح بالایی قرار دارند و همیشه این خودروساز اعتبار بالایی را در بازار جهانی به خاطر خودروهای گران قیمت خود داشته است. گک ترامپچی مدت ها پیش توسط شرکت الماس داران و گروه گرامی به بازار ایران آمد و چند ماهی است که نسخه های پلاک شده خودروهای این نشان چینی در کشور تردد می کنند. اما با توجه به ارائه خدمات پس از فروش خودروهای گک ترامپچی توسط آسان موتور، احتمال آن داده شد که شرکت الماس داران نتوانسته موفقیت خوبی را کسب کند. شنیده ها هم از تعطیلی و عدم فعالیت این شرکت خبر می دادند. اما حال با انتشار این تصویر مشخص است که گویا شرکت یا گروهی برنامه عرضه محصولات گک و ترامپچی را در بازار ایران دارند. هنوز به صورت رسمی نام نماینده گک و ترامپچی در ایران معرفی نشده است. پیش از این شرکت الماس داران نمونه های از خودروهای این برند را به صورت وارداتی به ایران آورد که در عرضه و فروش آن ها موفق نبود. همچنین پیش از این، کمپانی گک چین همکاری هایی را در زمینه تولید با مرتب خودرو داشته است.
در نظر داشته باشید که خودروهای گک ترامپچی به هیچ وجه محصولات ارزانی نیستند. این نشان تجاری چینی به عنوان یکی از با کیفیتترین خودروسازان شناخته می شود که در بحث انتخاب متریال به کار رفته در خودرو ، حساسیت بالایی دارد. برای همین در اکثر کلاس های خودرویی، محصولات ترامپچی گرانترین میان رقبای چینی هستند و گاهی قیمتشان از محصولات کره ای هم بالاتر است. گک ترامپچی GS8 خودرویی است که در نسخه فول آپشن قیمتی حدود ۳۸ هزار دلار را دارد.


گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.