سری اول خودروی شاین مکس به مشتریان تحویل شد

تحویل شاین مکس

امروز نخستین سری از خودروهای شاین مکس توسط ایران خودرو به مشتریان آن تحویل شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

امروز طی مراسمی نخستین مرحله تحویل خودرو شاین‌ مکس به مشتریان در شرکت ایران خودرو رخ داد و با ورود نخستین شاین مکس ها به بازار شاهد درج قیمت‌ های نجومی در سایت‌ های فروش برای این خودرو هستیم.

قیمت نهایی و قیمت آگهی ها

چندی پیش، پس از اعلام فراخوان تکمیل وجه برای شاین مکس بنزینی، قیمت نهایی تمام شده این خودرو نیز مشخص شد؛ قیمت علی الحساب شاین مکس بنزینی ۱ میلیارد تومان اعلام شد و مدتی بعد قیمت پایه قطعی این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تعیین شد. در نهایت، پس از اعلام فراخوان تکمیل وجه مشخص شد قیمت نهایی و تمام شده سدان این خودرو ۱ میلیارد و ۵۵۵ میلیون است.

اما امروز با نگاهی به سایت های خرید و فروش خودرویی به سرعت متوجه می شوید که مشتریان این خودرو یا به اصطلاح، «مشتری‌نماها» اعدادی در محدوده ۴ میلیارد تومان را برای فروش آن در نظر گرفته اند؛ بهایی تقریباً نزدیک به سه برابر!

مشخصات فنی شاین مکس بنزینی

شاین مکس در نسخه بنزینی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است، که ۱۹۰ تا ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ تا ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تَر (WDCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.

امکانات ایمنی و رفاهی شاین مکس

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سنسور نور، شیفتر دنده الکترونیکی، صندلی های جلوی zero gravity، سنسور باران، سقف پانورامیک، شش ایربگ، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده برقی ۶ حالته به همراه تنظیم گودی کمر و سردکن و گرم‌کن، صندلی شاگرد برقی با تنظیم چهار جهت به همراه گرم‌کن، کول باکس، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور و… اشاره کرد.

۴ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.