معرفی بی وای دی E-Vali ؛ ون باری برقی بی وای دی

بی وای دی E-Vali
بی وای دی E-Vali

بی وای دی به تازگی از یک ون باری تمام برقی در نمایشگاه هانوور آلمان رونمایی کرده است.

آریزو 8 آریزو 8

چینی ها در گام جدید خود به طور جدی دست یابی به بازار اروپا را هدف قرار داده اند. بر همین اساس شرکت بی وای دی در نمایشگاه خودرو آلمان اقدام به رونمایی یک محصول کار و تجاری براساس استانداردها و نیاز بازار کشورهای اروپایی کرده است. این محصول بی وای دی E-Vali نام دارد.

بی وای دی E-Vali

بی وای دی در نمایشگاه IAA 2024 برای نخستین بار از ون تمام برقی و باری خود رونمایی کرده است. این خودرو براساس نیاز بازارهای اروپایی طراحی شده است و از طرحی به نسبت ساده و جعبه ای بهره می گیرد و از جمله نکات جالب توجه آن می توان به چراغ های ال ای دی جلو که در قابی مستطیلی به همراه نوشته BYD قرار گرفته اند و محفظه چرخ ها با قاب پلاستکی در گلگیرها اشاره کرد. این ون ظرفیت و توان حمل بار ۳.۵ / ۴.۲۵ تن را داراست.

بی وای دی ای والی به انواع رادارهای کمک رانندگی موسوم به سیستم ADAS تجهیز شده است و کابین آن دقیقاً مانند سایر محصولات بی وای دی، زبان و سبکی کاملاً مینیمال را دنبال می کند. از جمله این رادارها و سیستم ها می توان به کروز تطبیقی، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری، رادار نقطه کور، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم ضد لغزش و واژگونی، اپل کارپلی و اندروید اتو و… اشاره کرد.

مشخصات فنی

بی وای دی E-Vali دارای رنج حرکتی ۲۲۰ تا ۲۵۰ کیلومتر براساس چرخه WLTP است. باتری های این خودرو به صورت فست شارژ از ۱۰ تا ۸۰ درصد را ظرف مدت ۳۰ دقیقه شارژ می شوند. بی وای دی هنوز سایر مشخصات فنی این خودرو نظیر اعداد خروجی موتور برقی آن را ذکر نکرده است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.