کادیلاک اسکالید ESV معرفی شد

کادیلاک اسکالید ESV

به تازگی تصاویر رسمی نسخه بزرگ تر کادیلاک اسکالید، یعنی «کادیلاک اسکالید ESV» منتشر شده است. نسخه ای که نسبت به اسکالید معمولی ۱۸ درصد فضای بیش تری در کابین دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اسکالید ESV نسخه بازطراحی شده از اسکالید معمولی است که از همه نظر ابعاد بیش تری از نسخه معمولی دارد. همان طور که در تصاویر پیداست این نسخه از اسکالید بسیار شبیه به نسخه معمولی است، با این تفاوت که درهای عقب در این خودرو بلندتر شده است و فاصله محوری خودرو افزایش یافته است. همانند نسخه معمولی اسکالید در داخل این خودرو هم صفحه نمایش بزرگ منحنی را می بینیم که به صورت یکپارچه طراحی شده است و سیستم اطلاعات و سرگرمی و داده های سفر را در اختیار راننده می گذارد.

در نسخه ESV اسکالید ۱۸٫۱ درصد افزایش فضای داخلی را داریم و با خواباندن صندلی های این خودرو حدود ۵۰۰ لیتر فضای بیش تری، در داخل نسبت به نسخه معمولی، فراهم می شود. البته باید گفت از نظر ارتفاع و فضای کناری در صندلی های ردیف اول و دوم تغییری احساس نمی شود، اما فضای پا در ردیف سوم ۵ سانتی متر افزایش داشته است.

این نسخه از کادیلاک اسکالید، مانند نسخه معمولی، با دو نوع پیشرانه عرضه می شود. پیشرانه ۸ سیلندر ۶٫۲ لیتری تنفس طبیعی که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه از ویژگی های متعددی همچون زمان بندی متغیر سوپاپ ها، فناوری استارت/ استاپ و از کار انداختن سیلندرها بهره می برد. به گفته شرکت کادیلاک استفاده از این ویژگی ها بهره وری پیشرانه را افزایش می دهد. پیشرانه دیگر پیشرانه توربودیزل ۶ سیلندر است. این پیشرانه با جعبه دنده ۱۰ دنده اتوماتیک هماهنگ می شود و دارای ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور است. با افزوده شدن سیستم تعلیق جداگانه در قسمت عقب، سواری و فرمان پذیری خودرو به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

کادیلاک اسکالید ESV

برای درک بهتر تفاوت های ابعادی اسکالید ESV نسبت به نسخه معمولی لازم است بدانید این نسخه ۴۰۴ میلی متر طول بیش تری نسبت به نسخه معمولی دارد و ۳۳۶ میلی متر از این افزایش طول مربوط به افزایش فاصله محوری در این خودروست. این اعداد و ارقام به ما نشان می دهد که کادیلاک اسکالید ESV طول ۵۷۶۶ میلی متری دارد. این افزایش ابعاد در فضای عقب خودرو، با ۱۲۱۴ لیتر حجم، به خوبی دیده می شود.

سفارش گذاری اینترنتی در آمریکا برای هر دو نسخه اسکالید شروع شده است و پاییز امسال خودرو به دست خریداران خواهد رسید. اسکالید معمولی در نسخه پایه ۷۷۴۹۰ دلار قیمت دارد و برای اسکالید ESV قیمت پایه ۸۰۴۹۰ دلاری را باید پرداخت. نسخه ESV در گران قیمت ترین تریم حدود ۹۳ هزار دلار قیمت دارد و گفتنی ست برای سفارش نسخه تمام چرخ محرک هردو نسخه اسکالید، در تمام تریم ها، تنها لازم است ۳۰۰ دلار پرداخت شود.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.