مرسدس بنز GLE 63 S و GLS معرفی شدند

مرسدس بنز GLE 63 S
در بازار حال حاضر دنیای خودرو می توان گفت که شاسی بلندها جای ثابتی دارند. در میان خودروسازان معتبر، «مرسدس بنز» جزء آن دسته خودروسازانی است که همیشه در بخش AMG خود شاسی بلندهای جذابی را معرفی کرده است. GLE 63 S و GLS جدیدترین شاسی بلندهای AMG هستند که به تازگی در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شده اند.
مرسدس بنز GLE 63 S
وجه تشابه های متعددی بین این دو مدل وجود دارد که مهم ترین آن، پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو است. این پیشرانه قادر به تولید ۶۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور است. افزون بر این، یک ژنراتور EQ بوست با ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور نیز قدرت لحظه ای خودرو را افزایش می دهد.
مرسدس بنز GLE 63 S
هر دو مدل از جعبه دنده ۹ دنده اتوماتیک، سیستم تعلیق بادی و سیستم انتقال قدرت ۴Matic با قابلیت پخش گشتاور متغیر برخوردارند. این سیستم می تواند انتقال قدرت را باتوجه به شرایط مختلف به صورت ۱۰۰ درصد به چرخ های جلو یا بین دو اکسل توزیع کند.
مرسدس بنز GLE 63 S
برای خریدارانی که به سرعت و شتاب بیش تر علاقه دارند، مدل GLE 63 S با سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ در ۳٫۷ ثانیه مناسب است. برای مدل بزرگ تر GLS 63، این سرعت گیری ۰٫۴ ثانیه کندتر انجام می گیرد. بیشینه سرعت هر دو خودرو در ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. در بحث طراحی، ظاهر تهاجمی تری را از شاسی بلندهای مرسدس شاهد هستیم.
مرسدس بنز GLE 63 S
جلوپنجره های Panamericana، خروجی های اگزوز دوگانه و کیت بدنه با قوس گلگیرهای پهن تر، از ویژگی های جذاب طراحی هستند. دو ورودی هوای بزرگ نیز در قسمت زیرین سپر قرار گرفته و رینگ های ۲۱ اینچی در مدل GLE و ۲۳ اینچی در GLS نصب شده اند. در بحث آپشن، انتخاب های متعددی در دسترس خریداران است.
مرسدس بنز GLE 63 S
از هدآپ دیسپلی گرفته تا سیستم صوتی Burmester، تا تهویه چهارنقطه ای و سیستم سرگرمی در صندلی های عقب برای این خودروها قابل سفارش است. مدل های جدید مرسدس بنز AMG از میانه سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شوند. قیمت های GLE 63 S و GLS 63 نزدیک به معرفی مشخص خواهند شد.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.