لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر دیفرانسیل عقب رونمایی شد

لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر

پس از معرفی مدل های “EVO” کوپه و کانورتیبل با دو نوع سیستم انتقال قدرت به تمامی چرخ ها و چرخ های عقب، اکنون «لامبورگینی» از «هوراکان ایوو اسپایدر» دیفرانسیل عقب نیز رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

لامبورگینی به تازگی از هوراکان EVO Spyder RWD به عنوان جدیدترین مدل خانواده هوراکان رونمایی کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

ویژگی های فنی

لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر

لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر، همانند مدل هاردتاپ، از پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی بهره می برد. این پیشرانه، ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت نیز به وسیله جعبه دنده ۷ سرعته به چرخ های عقب صورت می گیرد. بدین ترتیب، لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر در مدت زمان ۳٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در نهایت، به بیشینه سرعت ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت می رسد.

لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر

نسخه اسپایدر در مقایسه با EVO کوپه دیفرانسیل عقب با سرعت گیری صفر تا صد ۳٫۳ ثانیه ای و بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت، کمی کندتر است. سقف الکترونیکی پارچه ای هوراکان ایوو تنها در مدت زمان ۱۷ ثانیه تا بیشینه سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت باز و بسته می شود. در این حالت، سمفونی دلچسب پیشرانه ۱۰ سیلندر در فضای کابین پخش می شود.

همانند بدنه، برای سقف پارچه ای خودرو نیز انتخاب رنگ های متعددی درنظر گرفته شده است. سوپراسپرت سقف باز جدید لامبورگینی در حالت استاندارد از رینگ های ۱۹ اینچی قرار گرفته در لاستیک های پیرلی سری P Zero بهره می برد، اما رینگ های ۲۰ اینچی و ترمزهای کربن سرامیکی نیز به صورت آپشن قابل سفارش هستند.

لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر

استفاده از مواد سبک وزن همچون آلومینیوم و فیبرکربن در شاسی و ساختار سقف باعث شده وزن نسخه اسپایدر به حداقل ممکن در عدد ۱٫۵۰۹ کیلوگرم در حالت خشک برسد. این درحالی است که مدل کوپه ۱٫۴۲۱ کیلوگرم وزن دارد.

کابین

در بخش کابین تفاوتی را با مدل کوپه هاردتاپ مشاهده نمی کنیم. این بدان معناست که سیستم سرگرمی از نمایشگر ۸٫۴ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی بهره می برد.

لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر

اولین نمونه های لامبورگینی هوراکان اسپایدر RWD از فصل تابستان در بازار آمریکا عرضه می شود. قیمت پایه ای درنظر گرفته شده برای این مدل ۲۲۹٫۴۲۸ دلار است، که آن را به دومین نسخه اقتصادی خانواده هوراکان تبدیل می کند. هوراکان کوپه EVO RWD با قیمت ۲۰۸٫۵۷۱ دلار، EVO کوپه AWD با قیمت ۲۶۱٫۲۷۴ و EVO Spyder AWD با قیمت ۲۹۱٫۰۹۵ دلار قابل سفارش هستند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.