خودروی مفهومی LF-30 لکسوس در توکیو رونمایی شد

LF-30 لکسوس
شرکت «لکسوس» به تازگی از خودروی الکتریکی مفهومی “LF-30” به عنوان پیش نمایشی بر نسل آینده خودروهای الکتریکی خود در نمایشگاه توکیو رونمایی کرده است. بدون شک فارغ از طراحی اعجاب انگیز LF-30، جذاب ترین ویژگی خودرو استفاده از چهار موتور الکتریکی قرارگرفته در هر چرخ است که در مجموع، ۵۳۶ اسب بخار قدرت تولید می کنند.
LF-30 لکسوس
استفاده از موتورهای الکتریکی در چرخ ها به لکسوس LF-30 فرمان پذیری خارق العاده ای را می بخشد که با فن آوری کنترلی Lexus Advanced Posture همراه خواهد شد. در این فن آوری، میزان نیروی وارده به چرخ ها در شرایط مختلف کنترل می شود. باتوجه به شرایط مختلف، خودرو قادر به انتقال قدرت به چرخ های جلو، چرخ های عقب و تمامی چرخ ها خواهد بود.
LF-30 لکسوس
لکسوس LF-30 برای شرایطی طراحی شده که کابل های شارژ خودروهای الکتریکی دیگر کاربردی ندارند و به جای آن از سیستم شارژ وایرلس استفاده می شود. از دیگر فن آوری ها پیشرفته لکسوس LF-30 می توان به سیستم خودران با قابلیت پارک خودکار و سیستم کنترل از راه دور در پارکینگ (همانند فن آوری Summon تسلا) اشاره کرد. از آن جایی که خودروی مورد بحث از موتورهای الکتریکی قرارگرفته در داخل رینگ ها بهره می برد، طراحان اختیار عمل بیش تری در طراحی خودرو داشته اند.
LF-30 لکسوس
در قسمت جلو از خطوط تیز و کشیده استفاده شده است اما ظاهر خودرو تا حدودی با دیگر محصولات لکسوس همخوانی دارد. ظاهر شیشه نوشابه ای در قسمت عقب دیده می شود و کابین خودرو از بدنه هم عجیب تر به نظر می رسد. درون کابین، صندلی ها ظاهر منحصر به فردی دارند که در خودروهای امروزی دیده نمی شود.
LF-30 لکسوس
سه صندلی از فن آوری عضله مصنوعی بهره می برند و سیستم صوتی حرفه ای مارک لوینسون نیز برای خودرو درنظر گرفته شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.