ب ام و M2 CS رونمایی شد + آلبوم تصاویر

ب ام و M2 CS
پس از مدت ها انتظار سرانجام نسخه CS از «ب ام و M2» معرفی شد. این خودرو به عنوان آخرین مدل از سری ۲ فعلی رونمایی شده است. M2 CS از پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو با ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.
این مدل نسبت به M2 کامپتیشن ۳۹ اسب بخار بیش تر قدرت دارد. پیشرانه این خودرو با جعبه دنده ۶ دنده دستی هماهنگ شده است. بنابراین، سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت M2 CS در مدت زمان ۴ ثانیه انجام می گیرد.
ب ام و M2 CS
جعبه دنده ۷ دنده دوکلاچه نیز در دسترس است که سرعت گیری را به ۳٫۸ ثانیه کاهش می دهد. تغییرات فنی به همین جا محدود نمی شود. سیستم تعلیق M و سیستم اگزوز اسپرت به همراه سوپاپ های الکترونیکی از دیگر تغییرات فنی هستند. وزن خودرو نیز به لطف استفاده از قطعات فیبرکربنی تا حدود زیادی کاهش یافته است.
ب ام و M2 CS
عدد دقیق کاهش وزن خودرو مشخص نیست اما قطعاتی از جمله بادشکن جلو، باله عقب و کاپوت از فیبرکربن ساخته شده است. قطعات دیگری همچون سقف، دیفیوزر و قاب آینه های کناری از مواد سبک وزن ساخته شده اند. ظاهر اسپرت در کابین خودرو نیز ادامه می یابد و صندلی های اسپرت از جنس چرم و آلکانترا دیده می شوند. دوخت قرمز رنگ به همراه نشان سه رنگ M Power نیز کابین خودرو را مزین کرده اند.
ب ام و M2 CS
فرمان اسپرت با پوشش آلکانترا، دستگیره های فیبرکربنی و نشان CS روی داشبورد از دیگر نکات قسمت داخلی خودرو هستند. تولید این خودرو تنها به ۲۲۰۰ دستگاه محدود می شود. از این تعداد ۵۰۰ دستگاه در آمریکا عرضه خواهد شد. احتمالاً مدل مسابقه ای از ب ام و M2 CS نیز به زودی معرفی خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.