معرفی سیتروئن c3 به عنوان فانتزی جذاب فرانسوی

قیمت جدید سیتروئن C3 اعلام شد - بهمن 97
سیتروئن c3 برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ میلادی توسط کشور فرانسه معرفی شد. بعد از مدتی قرار شد که این خودرو توسط سایپا در ایران مونتاژ و به دست مشتریانش برسد. ولی با خروج پژو سیتروئن از بازار در تابستان سال ۹۷ باعث شد که سری اول این خودرو بعد از چند ماه تأخیر در اواخر پاییز به دست مشتریان برسد.

مدیران 777 مدیران 777

با توضیحات کوتاهی که در این جا داده شد و همچنین با توجه به وضعیت خرید و فروش سیتروئن c3 در بازار ایران تصمیم گرفتیم که معرفی مختصری از آن داشته باشیم و به مشخصات فنی و امکانات خودرو اشاره کنیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات ظاهری سیتروئن
طراحی ظاهری پژو سیتروئن c3 بر اساس طراحی کمپانی فرانسه صورت گرفته است. در نمای جلو ما شاهد چراغ‌های کوچک متصل به جلوی پنجره به همراه چراغ‌های اصلی که ابعاد بزرگ‌تری دارند و در زیر چراغ‌های کوچک قرار گرفته‌اند هستیم. قطعات پلاستیکی که در بدنه خودرو به کار رفته در نمای ظاهری خودرو شدیداً جلب توجه می‌کند. همچنین رنگ‌های به کار رفته در بدنه سیتروئن بسیار زیاد هستند. خودروی سیتروئن c3 موجود در ایران فقط با رنگ سفید و قرمز تولید شده است.
شما با ورود به داخل کابین خودرو متوجه مدرن و به روز بودن آن خواهید شد. در مرکز داشبورد از یک نمایشگر ۷ اینچی استفاده شده است که به روز بودن خودرو را تداعی می‌کند. ورودی هوا مربعی شکل در بالای داشبورد خودرو به کار رفته است. متریال های به کار رفته در داخل کابین از کیفیت بالایی برخوردار است؛ به طوری که برای روکش‌های صندلی‌ها از چرم قرمز و مشکی با جنس خوب استفاده شده که به جذابیت هر چه بیشتر خودرو کمک می‌کند. با این حال به راحتی می‌توان گفت که سیتروئن c3 خودروی زشتی نیست. هماهنگی طراحی در همه قسمت‎های خودرو باعث شده است که سیتروئن خودرویی متوازن و هماهنگ به نظر بیاید و بتواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.
شرایط فروش سیتروئن C3 اعلام شد
مشخصات موتوری سیتروئن
موتور استفاده شده در سیتروئن c3 با موتور استفاده شده در پژو ۲۰۰۸ مشترک است. این موتور از یک حجم ۱٫۶ لیتری بهره می‌برد که از ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به توربوشارژر در آن استفاده شده است. این حجم موتور قادر به تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است. همچنین برای انتقال این قدرت به چرخ‌ها از یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک استفاده شده است که قدرت را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.
شرایط فروش سیتروئن C3 اعلام شد
مدل صفر سیتروئن در بازار با قیمتی در حدود ۳۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود قیمت سیتروئن c3 در مقایسه با سایر رقبای خود از قیمت منطقی برخوردار است که می‌تواند سواری نرم و راحتی را نصیب سرنشینان خود کند.

منبع : ویرلن

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.