جشنواره زمستانی داتیس خودرو با خدمات ویژه آغاز شد

جشنواره زمستانی داتیس خودرو با خدمات ویژه آغاز شد

مدیران 777 مدیران 777

واحد خدمات پس از فروش شرکت داتیس خودرو اقدام به برگزاری طرح ویژه ای در آستانه فصل زمستان تحت عنوان جشنواره زمستانی برای ارائه خدمات متفاوت و کسب حداکثر رضایتمندی مشتریان خود، کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

واحد خدمات پس از فروش شرکت داتیس خودرو در راستای تکریم مشتریان و ایجاد تحول و تنوع در ارائه خدمات، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ لغایت ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ، اقدام به برگزاری طرح ویژه ای در آستانه فصل زمستان تحت عنوان “جشنواره زمستانی” برای ارائه خدمات متفاوت و کسب حداکثر رضایتمندی مشتریان خود، کرده است.

در این راستا، خدمات رایگان و طرح‌های خاصی به مشتریان خود ارائه می نماید و در پایان طرح، به مشتریانی که در طرح زمستانی داتیس خودرو شرکت کرده اند به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ همزمان با ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) اعطا خواهد شد.

جشنواره زمستانی داتیس خودرو سه بسته مختلف پیشنهاد می کند:

بسته رایگان: شامل تعویض رایگان مایع ضدیخ و مایع شیشه ‌شوی˓ بازدید و تنظیم باد چرخ ها˓ اجرت تعویض رایگان شمع موتور، روغن و فیلتر ها˓ و همچنین ارائه مشاوره های تخصصی از سوی کارشناسان

بسته ویژه فروش قطعات: فروش قطعات با تخفیف ۵ تا ۳۰درصدی

بسته ویژه تخفیف اجرت خدمات: شامل ۱۰ درصد تخفیف برای اجرت تعمیرات و تعویض قطعات و ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف دربخش صافکاری و نقاشی

همچنین در مدت اجرای این طرح، بسته های گارانتی خودروهای ولوو با ۱۰% تخفیف ارائه خواهد شد.

روابط عمومی داتیس خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.