تصویر تویوتا تاندرا 2022 پیش از رونمایی منتشر شد

تویوتا تاندرا 2022
تویوتا تاندرا ۲۰۲۲

روز گذشته بود که تصاویر مربوط به تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ در فضای مجازی لو رفت و پس از آن تویوتا تصاویر رسمی این خودرو را پیش از رونمایی منتشر کرد تا طراحی کامل این خودرو را در این تصاویر ببینیم.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

کمپانی تویوتا تصویر مربوط به تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ نسخه TRD Pro را منتشر کرده که از تصاویر لورفته اولی بسیار باکیفیت تر است. البته انتشار این تصویر به معنای رونمایی از این مدل نیست، چراکه این اطلاعات زیادی از این خودرو در دسترس نیست. پیش از این تصاویر جاسوسی و تیزرهایی پیش نمایش را از تاندرا داشتیم، اما در آن ها جزییات زیادی از طراحی این خودرو مشخص نبود.

طراحی بدنه تویوتا تاندرا ۲۰۲۲

تویوتا تاندرا 2022
تاندرا ۲۰۲۲

تصاویر اول منتشرشده از تاندرا توسط علاقه مندان به خودرو ابتدا در یک گروه فیسبوکی به بیرون درز کرده است. ظاهراً کمپانی می خواسته طراحی این خودرو را با نمایندگی های خود به اشتراک بگذارد و یکی از آن ها با دوربین از تاندرای جدید عکس گرفته است تا حالا تویوتا مجبور شود تصویر رسمی را پیش از رونمایی منتشر کند. همان طور که گفته شد نسخه مورد نظر تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ در تریم TRD Pro است که لایت باری را در جلوپنجره بزرگش دارد و سه خط نارنجی رنگ ال ای دی را در بالای جلوپنجره می بینیم. چراغ های جلو تمام ال ای دی و با طرح L طراحی شده اند. تصویر لورفته از عقب چندان واضح نیست، اما سبک طراحی همان سبکی است که در دیگر پیکاپ های بازار دیده می شود.

مشخصات فنی تویوتا تاندرا ۲۰۲۲

در تیزری که پیش تر از پیشرانه تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ منتشر شده بود، مشخص شد که این خودرو به پیشرانه تویین توربوشارژ ۳.۵ لیتر و V6 مجهز می شود که توان تولید نهایت قدرت ۴۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۶۷۸ نیوتن متر گشتاور را دارد. براساس گزارش های منتشرشده، این پیشرانه در سیستم هیبرید هم قابل سفارش خواهد بود که طبیعتاً قدرت بیش تری را در خروجی خواهد داشت. البته این قوی ترین پیشرانه ای است که برای تاندرای جدید ارائه می شود و در مورد پیشرانه پایه تویوتا تأیید کرده است که از موتور پایه فعلی قوی تر خواهد بود. پیشرانه پایه فعلی که در تویوتا تاندرا داریم موتور ۵.۷ لیتری V8 تنفس طبیعی است که خروجی قدرتی ۳۸۱ اسب بخار را دارد.

حتماً بخوانید: نسخه ارزان تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ معرفی شد

رونمایی رسمی تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ چه زمان خواهد بود؟

پیش از این تویوتا برنامه داشت معرفی رسمی تاندرا را اواخر سال جاری و برای فروش در سال ۲۰۲۲ انجام دهد، اما حالا که لو رفتن تصاویر این خودرو باعث شده است تویوتا تصویری رسمی از این پیکاپ منتشر کند احتمالاً معرفی این خودرو را زودتر از موعد مقرر شاهد باشیم.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.