اولین تصاویر از کابین نسل جدید رنو کجار

نسل جدید رنو کجار 2022
نسل جدید رنو کجار ۲۰۲۲

نسل جدید رنو کجار در آینده نزدیک روانه بازارهای جهانی می شود. نسخه پرتو تایپ این خودرو که مدت هاست تست های فنی را می گذراند، بار دیگر سوژه لنز دوربین عکاس ها شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

این اولین باری است که در میان عکس های جاسوسی گرفته شده از نسل جدید رنو کجار می توان طراحی داخلی این کراس اوور فرانسوی را هم مشاهده کرد. نسل فعلی رنو کجار در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد، اما زودتر از آن چه تصور می کردیم، زیر تیغ جراحان زیبایی رنو رفت تا بازطراحی شود. همچون نسل فعلی، نسل جدید هم از پلت فرم مشترک با نیسان قشقایی (نیسان روگ اسپرت) بهره خواهد برد. پلتفرم CMF-C از نسل نو قشقایی به کجار جدید می رسد. این پلت فرم، دو عنصر طراحی و تکنولوژی نیسان را در اختیار رنو می گذارد.

تغییرات ظاهری نسل جدید رنو کجار

همان طور که در تصاویر جاسوسی جدید می توان دید، استایل کلی مدل جدید کراس اوور فرانسوی نسبت به نسل کنونی، اسپرت تر شده است که این موضوع، تا حد زیادی از کوتاه شدن اوور هنگ ها ریشه می گیرد. نمای جلو با چراغ های LED که در قسمت بالایی نصب شده اند و ما را به یاد مگان E-Tech می اندازند، چشمگیرتر از قبل به نظر می آید. در واقع، انتظار ما این است که نسل جدید رنو کجار در بیش تر المان های ظاهری، تحت تأثیر هاچ بک الکتریکی نام‌برده باشد. البته که قطعاً آن المان ها در این کراس اوور اندکی تغییر می یابند.

تغییرات کابین نسل جدید رنو کجار

رنو کجار
رنو کجار

در خصوص طراحی کابین نسل جدید رنو کجار که اینک برای اولین بار نمایان شده، باید گفت که همچنان با حجم زیادی از استتار، مخفی نگه داشته شده است. با این حال، وجود دو نمایشگر اصلی را به خوبی می توان مشاهده کرد. نکته هیجان انگیز در این طراحی، تعبیه یک نمایشگر عمودی مولتی مدیا، افزون بر صفحه کیلومتر تمام دیجیتال است. باز هم می توان گفت که طراحی خودرو در این قسمت با الگوبرداری از رنو مگان E-Tech انجام گرفته است. البته احتمالاً این نمایشگرهای بزرگ در نسخه های فول آپشن نصب می شوند و انتظار می رود که در نسخه های ارزان تر شاهد استفاده از نمایشگر کوچک تر ۹.۰ اینچی با رزولوشن پایین تر باشیم. همچنین اگر طرح دسته دنده توجه شما را به خود جلب کرده، لازم است بدانید که نسخه پرتوتایپ موجود در تصاویر، از یک گیربکس ۶ سرعته دستی بهره می برد.

زمان عرضه نسل جدید رنو کجار

هنوز هیچ تاریخ رسمی و دقیقی برای معرفی نسل جدید رنو کجار از سوی فرانسوی ها اعلام نشده است. البته ما نهایتاً انتظار داریم که چشم‌مان به جمال این خودرو، تا پایان سال یا ابتدای سال آینده، باز شود. فروش کجار جدید در اروپا هم احتمالاً از سه ماهه اول یا دوم ۲۰۲۲ آغاز می گردد.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: موتور وان 

پلت فرم نسل جدید رنو کجار با کدام خودرو مشترک است؟

همچون نسل فعلی، نسل جدید هم از پلت فرم مشترک با نیسان قشقایی (نیسان روگ اسپرت) بهره خواهد برد. پلت فرم CMF-C از نسل نو قشقایی به کجار جدید می رسد. این پلت فرم، دو عنصر طراحی و تکنولوژی نیسان را در اختیار رنو می گذارد.

کابین نسل جدید رنو کجار چه تغییراتی کرده است؟

نکته هیجان انگیز در این طراحی، تعبیه یک نمایشگر عمودی مولتی مدیا، افزون بر صفحه کیلومتر تمام دیجیتال است. باز هم می توان گفت که طراحی خودرو در این قسمت، با الگوبرداری از رنو مگان E-Tech انجام گرفته است. البته احتمالاً این نمایشگرهای بزرگ در نسخه های فول آپشن نصب می شوند و انتظار می رود که در نسخه های ارزان تر شاهد استفاده از نمایشگر کوچک تر ۹.۰ اینچی با رزولوشن پایین تر باشیم.

نسل جدید رنو کجار چه زمانی رونمایی می شود؟

هنوز هیچ تاریخ رسمی و دقیقی برای معرفی نسل جدید رنو کجار از سوی فرانسوی ها اعلام نشده است. البته ما نهایتاً انتظار داریم که چشم‌مان به جمال این خودرو، تا پایان سال یا ابتدای سال آینده، باز شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.