فیس لیفت رنو کجار معرفی شد + ویدیو

فیس لیفت رنو کجار معرفی شد + ویدیو
این یک فیس لیفت بسیار فروتن است! با این حال به نظر می آید شکایت های مشتریان از نقص های فنی کجار به گوش مسئولان کمپانی ” رنو ” رسیده است تا افزون بر رفع ایرادهای این مدل، تغییرهایی جزیی در ظاهر آن به وجود آورند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کجار در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد و تا امروز موفق به ثبت فروش ۴۵۰٫۰۰۰ دستگاه شده است. بنابراین نمی توان کجار را مدلی به تمامی شکست خورده خطاب کرد، اما رنو هرگز کجار را در مقایسه با دیگر محصولات اش، خوب نفروخت که این موضوع به ایرادهای کیفی این محصول و موتورهای کوچک در نظر گرفته شده برای آن باز می گردد.
فیس لیفت رنو کجار معرفی شد + ویدیو


اکنون خانواده ای از پیشرانه های جدید برای کجار انتخاب شده است. این طیف با پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو آغاز می شود که بیش از ۴۰٫۰۰۰ ساعت مورد تست و بررسی قرار گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید ۱۴۰ اسب بخار قدرت است که افزایش توان ۱۰ اسبی را نسبت به موتور ۱٫۲ لیتری سابق نشان می دهد. اما از همین حجم موتور، یک نسخه ۱۶۰ اسب بخاری نیز موجود است که ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد و به طور استاندارد به جعبه دنده ۷ دنده EDC متصل می شود. مدل های دیزلی همچنان در نسخه پایه با پیشرانه ۱٫۵ لیتری عرضه می شوند که البته قدرت و گشتاور اضافه آن ها به ترتیب ۵ اسب بخار و ۱۰ نیوتن متر بیش تر از مدل های قبلی است. در نهایت پیشرانه ۱٫۶ لیتری کجار نیز جای خود را به نمونه ۱٫۷ لیتری داده است که ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارد، اما برای نخستین بار می توانید کجار را با سیستم ۴×۴ سفارش دهید که رنو اشتیاق بسیاری برای نشان دادن کارکرد این سیستم در ویدیوهای تبلیغاتی خود دارد.
فیس لیفت رنو کجار معرفی شد + ویدیو

طراحی نمای بیرونی اکنون اندکی شیک تر شده است. مه شکن های LED کوچک و سپر جدید در کنار اصلاحات انجام گرفته روی چراغ های اصلی، آرایشی نه چندان غلیظ بر صورت کجار پیاده کرده اند. فضای کابین به نظر بدون تغییر باقی مانده است، اما این طور نیست! رودری ها و کنسول مرکزی از نو طراحی شده اند. همچنین سیستم های R-Link2، Apple Car Play و Android Auto به طور فابریک در امکانات خودرو دیده می شوند. دستگیره های جدید نیز برای خواباندن صندلی های عقب تعبیه شده اند. اطلاعات فنی کامل این خودرو از فایل پی دی اف قرار گرفته در وب سایت رسمی رنو قابل دانلود است.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.